Pagina 1 van 1
Volvo Service 2.0
Geplaatst: 05.10.2011 - 19:34
door snrbcb
In de nieuwe LIV wordt iets uitgebreider ingegaan op de nieuwe "Service 2.0" waarover onlangs al iets werd meegedeeld via mail.
Het geheim van een Volvo in topconditie....bla......anno 2011........blabla.....U eist meer, uw volvo eist meer.....bla ....nu Service 2.0.
Naast onderhoud omvat Service 2.0 standaard:
- Gratis downloads software motor en versnellingsbak. en al die andere computers dan ( bv. sensus) die ook alle update's verlangen? Er zitten er genoeg
- healthcheck van veiligheidssystemen. lijkt me normaal bij een beurt.
- vast aanspreekpunt, uw service adviseur. Is altijd dezelfde vent achter balie.
- een wasbeurt in overleg. Al wil je 'm overgespoten hebben, dat gaat ook in overleg.
- een mobiliteitsoplossing in overleg. idem.
- een jaar gratis volvo Assistance. is al standaard bij beurt via dealer.
Wat een ontzettende minachting van Volvo Nederland voor z'n publiek.
Geplaatst: 05.10.2011 - 19:38
door Msuidgeest
Helemaal geen minachting: ze zetten nu op papier wat een enkele dealer al langer doet, namelijk service verlenen.
Geplaatst: 05.10.2011 - 19:41
door V70/2.4D/2003
Ach, het is maar net hoe je het verkoopt.
Maar gelijk heb je wel. En als we het dan over service hebben:
* Wasbeurt (op de juiste wijze dus zonder krassen) zou als service een mooi gebaar zijn.
* Mobiliteitsoplossing is altijd in overleg (anders hebben ze geen vervangende auto) en dient te worden betaald.
Enniehoe: Volvorijdend Nederland is nog steeds vrij om NIET naar een dealer te gaan.
Geplaatst: 05.10.2011 - 19:41
door 945i
@ Mark,
Nouja, 80% van alle dealers, van alle merken trouwens.
Geplaatst: 05.10.2011 - 21:50
door snrbcb
Helemaal geen minachting: ze zetten nu op papier wat een enkele dealer al langer doet, namelijk service verlenen
Er staat "service op een nieuw niveau" en "Daarom hebben wij onze service aangepast aan u en uw Volvo".
Dat strookt niet met op papier zetten wat je al deed, en waar je al voor betaalde.
Geplaatst: 05.10.2011 - 23:31
door ivoandriessen
Met betrekking tot de software update, mij is uitgelegd dat het een update voor alle systemen in de auto is.
Klopt ook wel, want buiten de nieuwe motorsoftware (weg tuning

) heb ik ook geen problemen meer met de cruise en de AEM (in de oude versies had ik die wel).
Mijn auto wordt trouwens altijd gewassen bij een beurt....
Geplaatst: 06.10.2011 - 00:41
door casper
snrbcb schreef:Helemaal geen minachting: ze zetten nu op papier wat een enkele dealer al langer doet, namelijk service verlenen
Er staat "service op een nieuw niveau" en "Daarom hebben wij onze service aangepast aan u en uw Volvo".
Dat strookt niet met op papier zetten wat je al deed, en waar je al voor betaalde.
Je bent hier grondig aan het zagen...
:roll:
Geplaatst: 06.10.2011 - 09:17
door snrbcb
Dat klopt, ik heb dan ook dezelfde opmerkingen naar Volvo NL gestuurd, met de aanvulling dat ze dit als feedback moeten zien waar ze iets positiefs mee moeten doen voor de toekomst en hun klanten.
Geplaatst: 06.10.2011 - 09:45
door gsx750r
ivoandriessen schreef:......Mijn auto wordt trouwens altijd gewassen bij een beurt....
Laat ik niet bespeuren dat ze m'n auto gaan wassen na een beurt, nog sterker ik zeg het er altijd zéér nadrukkelijk bij: NIET WASSEN
Ik doe dat, om voor de hand liggende redenen, toch echt liever zelf.
Rob
Geplaatst: 06.10.2011 - 11:34
door ivoandriessen
Aan die van mij valt helaas niet veel meer te verpesten.....
Moet nog sparen om wat plekken opnieuw te laten spuiten

Geplaatst: 06.10.2011 - 19:47
door v70bio
Dit is nou marketing..... Alle merken doen dit toch... Past het je niet dan gauw vergeten zo'n artikel/bericht.