Navigon T-mobile select start niet meer op.
Geplaatst: 19.10.2011 - 15:22
Hallo allemaal,
onder ons zullen er vast ook iPhone-fanaten zijn die zeer snel de nieuweste softwareupdates hebben. Ikzef heb recentelijk geüpdate naar iOS 5. Sindsdien start mijn Navigon select T-mobile niet meer op. Er verschijnt een melding in het scherm dat er geen verbinding met de server kan worden opgebouwd. Is er iemand die dit ook aan de hand heeft en er een oplossing voor weet? Ik heb de app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dat bood echter geen soelaas.
B.v.d.
jpwg001
onder ons zullen er vast ook iPhone-fanaten zijn die zeer snel de nieuweste softwareupdates hebben. Ikzef heb recentelijk geüpdate naar iOS 5. Sindsdien start mijn Navigon select T-mobile niet meer op. Er verschijnt een melding in het scherm dat er geen verbinding met de server kan worden opgebouwd. Is er iemand die dit ook aan de hand heeft en er een oplossing voor weet? Ik heb de app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dat bood echter geen soelaas.
B.v.d.
jpwg001