Pagina 1 van 1

Navigon T-mobile select start niet meer op.

Geplaatst: 19.10.2011 - 15:22
door jpwg001
Hallo allemaal,

onder ons zullen er vast ook iPhone-fanaten zijn die zeer snel de nieuweste softwareupdates hebben. Ikzef heb recentelijk geüpdate naar iOS 5. Sindsdien start mijn Navigon select T-mobile niet meer op. Er verschijnt een melding in het scherm dat er geen verbinding met de server kan worden opgebouwd. Is er iemand die dit ook aan de hand heeft en er een oplossing voor weet? Ik heb de app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dat bood echter geen soelaas.

B.v.d.

jpwg001

Geplaatst: 19.10.2011 - 15:53
door Broabander
Heb wel iOS 5 en die Navigon, bij mij deed hij het vorige week na de update prima, geen problemen. Alleen als hij op wi-fi zit geeft hij nog wel eens problemen.

Geplaatst: 19.10.2011 - 16:05
door jpwg001
Broabander schreef:Heb wel iOS 5 en die Navigon, bij mij deed hij het vorige week na de update prima, geen problemen. Alleen als hij op wi-fi zit geeft hij nog wel eens problemen.
en vandaag? Misschien is er gewoon een storing...

Geplaatst: 19.10.2011 - 16:25
door Broabander
De app startte net wel gewoon op, maar heb geen route gepland.

Geplaatst: 19.10.2011 - 16:29
door jpwg001
Ik kom niet in het menu. In het startscherm verschijnt de melding al...

Geplaatst: 20.10.2011 - 11:19
door jpwg001
Op www.iphoneclub.nl staat nu een topic, waarin naar mijn forumtopic verwezen wordt met de reden van deze storing. Er ligt een server van Navigon plat. Er is nog niet heel veel meer bekend.

Edit: het was een serverstoring bij Navigon. Deze is inmiddels opgelost, waardoor het weer werkt.