Bij 100.000km heb ik hem ingeleverd en ik rij nu tijdelijk in een Kia Sportage uit 2010. prima auto maar een enorme zweefbak en ik mis mijn stoelen !!!!
Nu heb ik gekeken naar de BMW 320 EDE.. fully loaded en ook fully priced met 49k.... :shock: echter wel te betalen met een heerlijke motor. Daarna maar eens gesjansed met de Audi A4 Avant, ook leuke opties edoch ook leuke leaseprijs met 43k....
Nu dacht ik laat ik eens kijken naar de v50 Limited edition en slik..... Wat krijg je nu opeens veel waar voor je geld. Even ter vergelijking. Vorige v50 koste mij netto 407,- per maand. BMW zou 483,- pm gaan kosten, Audi 410,- pm en de vol aangeklede v50 lim edition met r-design bodykit, afneembare trekhaak, interior sport, exterior sport, zonneschermen rondom en metallic lak, zie plaatje.... komt gewoon op netto 257,- per maand.. wtf, dan heb ik tov van mijn vorige v50 en een bodykit en verwarmbare voorstoelen en RTI en sportpedalen en ga zo maar door en ik krijg van iemand elke maand 150,- euro in mijn handen gedrukt veel plezier ermee.... Ik sta dus op het punt van bestellen, iemand nog tips? volgens mij heb ik alle mogelijke opties aangeklikt van de limited edition.... Ik baal alleen dat er geen xenon op kan