Even voorstellen: Mijn nieuwe V70 T5
Geplaatst: 24.11.2011 - 20:13
Beste mede forumers,
Na met veel plezier 5 jaar in een MY2000 V70 classic Bi-fuel (78-FN-XP), ongeveer 150.000 redelijk probleemloze afgelegde kilometers gereden te hebben, en met de teller op een respectabele 360.000km heb ik afscheid genomen en ben ik op zoek gegaan naar een opvolger.
De opvolger is inmiddels van eigenaar verwisseld, en ze luisterd naar de naam V70 T5. Het is een zilvere T5 uit 10-2001 met 161000km op de teller. De auto heeft een complete onderhoudshistorie en heeft recent een distributiewissel gehad.
Het betreft een redelijk full options uitvoering met o.a comfortline, estate line (niveau regeling op achteras), mobility line (rti nav), premium line, sport line, geartronic, geintegreerde schermen in de hoofdsteunen,standkachel,17"thor velgen, enz. Auto rijdt er goed en is in vergelijk met de 140PK Bi-Fuel echt zeer snel. In no time staat er 200km/h op de klok en je merkt daar echt helemaal niets van
Ik heb de auto nu 2 weken en inmiddels zo'n 1500 probleemloze kilometers afgelegd.(Geen olie verbruik of andersinds rare dingen (op een na maar daar post ik een apart bericht voor).Gisteren de auto opgehaald bij het hier op het forum bekende LPG inbouwer Mesman voor een LPI gasinstallatie, met hoog vermogen injectoren en een electronisch flashlube systeem. Erg netjes gedaan allemaal en ik ga ervan uit dat alles na behoren blijft werken (nu pas 250km mee gereden).
Mijn doel is om een keer in de 2 a 3 maanden een post te maken met mijn ervaringen van een V70 T5 met LPI installtie in de breedste zin van het woord. Als de auto zo blijft rijden als nu is er maar een excuus en dat is dat ik dit veel eerder had moeten doen!
Tot snel!
Na met veel plezier 5 jaar in een MY2000 V70 classic Bi-fuel (78-FN-XP), ongeveer 150.000 redelijk probleemloze afgelegde kilometers gereden te hebben, en met de teller op een respectabele 360.000km heb ik afscheid genomen en ben ik op zoek gegaan naar een opvolger.
De opvolger is inmiddels van eigenaar verwisseld, en ze luisterd naar de naam V70 T5. Het is een zilvere T5 uit 10-2001 met 161000km op de teller. De auto heeft een complete onderhoudshistorie en heeft recent een distributiewissel gehad.
Het betreft een redelijk full options uitvoering met o.a comfortline, estate line (niveau regeling op achteras), mobility line (rti nav), premium line, sport line, geartronic, geintegreerde schermen in de hoofdsteunen,standkachel,17"thor velgen, enz. Auto rijdt er goed en is in vergelijk met de 140PK Bi-Fuel echt zeer snel. In no time staat er 200km/h op de klok en je merkt daar echt helemaal niets van

Ik heb de auto nu 2 weken en inmiddels zo'n 1500 probleemloze kilometers afgelegd.(Geen olie verbruik of andersinds rare dingen (op een na maar daar post ik een apart bericht voor).Gisteren de auto opgehaald bij het hier op het forum bekende LPG inbouwer Mesman voor een LPI gasinstallatie, met hoog vermogen injectoren en een electronisch flashlube systeem. Erg netjes gedaan allemaal en ik ga ervan uit dat alles na behoren blijft werken (nu pas 250km mee gereden).
Mijn doel is om een keer in de 2 a 3 maanden een post te maken met mijn ervaringen van een V70 T5 met LPI installtie in de breedste zin van het woord. Als de auto zo blijft rijden als nu is er maar een excuus en dat is dat ik dit veel eerder had moeten doen!
Tot snel!