Pagina 1 van 1
Informatie over Service 2.0
Geplaatst: 13.01.2012 - 11:23
door Ben
Klik op deze
link voor alle informatie over het Service 2.0 programma van Volvo.
Geplaatst: 13.01.2012 - 11:28
door M@rcel
Ik denk dat de link niet de juiste is...
Geplaatst: 13.01.2012 - 11:39
door Ben
M@rcel schreef:Ik denk dat de link niet de juiste is...
Toch wel, even klikken op de banner en je komt op de juiste plek.
Geplaatst: 13.01.2012 - 11:44
door M@rcel
Staat die banner waar eerst de "laadklep beschermer"-banner stond? Daar zie ik nu een wit vlak.
Geplaatst: 13.01.2012 - 12:41
door Ben
M@rcel schreef:Staat die banner waar eerst de "laadklep beschermer"-banner stond? Daar zie ik nu een wit vlak.
Bij mij staat daar een nieuwe banner.
Zojuist gecontroleerd met de verschillende browsers.
Druk eens op F5 ?
Geplaatst: 13.01.2012 - 12:46
door M@rcel
Adblock plus blokkeert hem. Sorry, my bad

Geplaatst: 16.01.2012 - 15:25
door XC60Lover
Is blijkbaar enkel in Nederland?
Op de Belgische site's vind ik er niks van terug

Geplaatst: 16.01.2012 - 15:31
door Ben
Het betreft inderdaad een advertentie van Volvocars Nederland
Geplaatst: 16.01.2012 - 18:17
door rsnhakan
Als Volvo nou ook de software van bijvoorbeeld het Sensus systeem update, is Service 2.0 top!
Ik begrijp dat dit best lastig is, aangezien een update soms 1.5 uur duurt. Maar zo is de klant wel voorzien van een auto die up to date is qua systeem.

Geplaatst: 17.01.2012 - 10:37
door Summum
Eerlijk gezegd begrijp ik de ophef rondom dat service 2.0 niet. Volgens mij is er namenlijk niets veranderd, oftewel oude wijn in nieuwe zakken.
* Gratis software update geldt voor zover ik begreep alleen voor het motormanagement en dan nog alleen voor de door Volvo voorgeschreven updates. Klimaat- en audiosysteemupdates vallen hier dus niet onder.
* Vervangend vervoer is op aanvraag mogelijk, maar niet gratis. Ik kon bij een dealer toch altijd al een (betaalde) huurauto aanvragen bij onderhoud? Niets nieuws dus en geen reden om mee te adverteren.
* Idem voor de Volvo-assistance, deze was al ook bij "Service 1.0" al standaard bij onderhoud door de dealer.
* Ook de wasbeurt en de persoonlijke service-adviseur was bij veel dealers al de praktijk. Bovendien zal het veel klanten een zorg zijn wie hun service-adviseur is denk ik. Een prettig contact met je dealer is altijd al belangrijk geweest.
Kortom, wat schieten we nou eigenlijk op met die service 2.0?
Geplaatst: 17.01.2012 - 17:40
door Thom
Wat men ermee opschiet is dat wij en velen met ons er over praten

. En aandacht, negatief of positief, is aandacht.