Pagina 1 van 2
R Design schakelpatroon
Geplaatst: 16.01.2012 - 19:07
door bookkeeper
Eehhh durf te vragen..
Kan iemand mij vertellen wat de verschillen zijn tussen het normale en het R Design schakelpatroon voor de handgeschakelde S60/V60 D3?
Geplaatst: 16.01.2012 - 19:08
door rsnhakan
Zit daar verschil in dan?
Geplaatst: 16.01.2012 - 19:41
door patrick100
volgens de opgave is het schakelpatroon anders bij een R-design... zal iets meer alu zijn vermoed ik....... morgen vanaf uurtje of 10 kan ik het je met zekerheid vertellen

Geplaatst: 16.01.2012 - 20:20
door bookkeeper
Iets meer alu? Gaat het niet om de verhoudingen tussen de versnellingen?
Geplaatst: 16.01.2012 - 20:33
door bart simpson
maakt geen moer uit
Geplaatst: 16.01.2012 - 20:56
door patrick100
in deze context vermoed ik slechts een optische aanpassing
Geplaatst: 16.01.2012 - 21:24
door selur
Alleen optische wijzigingen idd
Geplaatst: 16.01.2012 - 21:45
door bookkeeper
Wat moet me voorstellen bij optisch... Het plaatje op de versnellingspook?
Geplaatst: 16.01.2012 - 21:56
door selur
Andere knop, volgens mij nog een logotje
Geplaatst: 16.01.2012 - 23:14
door Jroen
selur schreef:Andere knop, volgens mij nog een logotje
De knop zelf staat er boven al...ben ook wel benieuwd wat er met het 'schakelpatroon' wordt bedoeld dan.
Geplaatst: 17.01.2012 - 08:37
door ZX10r
misschien iets korter
Geplaatst: 17.01.2012 - 09:32
door patrick100
Ik zal het zo vragen voor je.... Ben er toch

Geplaatst: 17.01.2012 - 12:17
door bookkeeper
patrick100 schreef:Ik zal het zo vragen voor je.... Ben er toch

en?

Geplaatst: 17.01.2012 - 13:24
door patrick100
Verkoper gaf mij niet echt een duidelijk antwoord. Iig geen optisch verhaal. Ik vermoed toch directer schakelen en/of een kortere pook..... Ps: rijd geweldig !!!!!
Geplaatst: 17.01.2012 - 13:32
door bart simpson
maakt geen moer uit
Geplaatst: 17.01.2012 - 14:33
door rsnhakan
bart simpson schreef:maakt geen moer uit
+1

Geplaatst: 17.01.2012 - 15:32
door olson
Volgens mij zit er alleen verschil tussen een DrivE en de D3-D5 modellen,
Drive, kortere slagen in versnellingsbak en de R naast de 1.
D3-D5, langere slagen en de R naast de 6.
Geplaatst: 17.01.2012 - 16:03
door bookkeeper
bart simpson schreef:maakt geen moer uit
Bart, wellicht wil je jouw antwoord toelichten? Als het geen moer uit maakt waarom staat het dan apart genoemd voor de R-Design?
thx
Geplaatst: 17.01.2012 - 16:10
door patrick100
ja precies.....
maakt geen moer uit ... maar waarom staat het dan apart vermeld op de optielijst
Geplaatst: 17.01.2012 - 17:17
door bart simpson
stel die vraag aan degene die het neerschrijft, ik zie tussen een D3 en een D3 R design geen verschil.
Heb je echt een ander schakelpatroon heb je ook een andere bak... lijkt me niet echt logisch