Pagina 1 van 1

480Turbo turbodrukregelklep verkeerd aangeslote????

Geplaatst: 25.03.2006 - 21:14
door 1.7|T
ik zit met een probleem als mijn moter koud is loopt de wagen als een speer en vliegt naar de 160 (harder heb ik nog niet gereden ivm met inrijden van gereviseerd blok)
maar als de moter op bedrijfstemp begint te komen begint ie wat in te houden
en is de trekkracht weg en loopt ie niet harder dan 120/140 en dit komt door dat ie te weinig benzine krijgt.
heeft iemand dit al eerder meegemaakt of weet wat de rede van het te weinig benzine inspuiten kan zijn?

Geplaatst: 25.03.2006 - 21:54
door Marc
Hoe weet je dat ie te weinig benzine krijgt dan? Inhouden kan ook ontsteking zijn of een falende turbo....

Geplaatst: 26.03.2006 - 00:12
door 1.7|T
Marc schreef:Hoe weet je dat ie te weinig benzine krijgt dan? Inhouden kan ook ontsteking zijn of een falende turbo....
de turbo word dan ook knal rood

en als ik de tempsensor voor computer lostrek dus dat ie denk dat ie continu koud is. en dus meer in blijft spuiten loopt ie harder als ie warm is maar trekt ie wel minder.

Geplaatst: 26.03.2006 - 00:17
door BuggyRene
Lijkt me toch de ontsteking of kleptiming, het zelfde wat mark zegt.
Als je stil staat en als de turbo dan al rood wordt, dan klopt er met de ontsteking of kleptiming iets niet.Turbo hoeft dan nl. niet te werken.
maw. zoek het is in een andere hoek.

groeten Rene

Geplaatst: 26.03.2006 - 00:20
door 1.7|T
BuggyRene schreef:Lijkt me toch de ontsteking of kleptiming, het zelfde wat mark zegt.
Als je stil staat en als de turbo dan al rood wordt, dan klopt er met de ontsteking of kleptiming iets niet.Turbo hoeft dan nl. niet te werken.
maw. zoek het is in een andere hoek.

groeten Rene
dat van die turbo is alleen als ik rij en hij begint het pas te doen als ie koud is en blijft gewoon op 4 cil lopen

Geplaatst: 26.03.2006 - 13:29
door Ramon&Ramon
kat verstopt?

Geplaatst: 26.03.2006 - 14:37
door 1.7|T
Ramon&Ramon schreef:kat verstopt?
zit geen kat meer onder

Geplaatst: 27.03.2006 - 22:49
door 1.7|T
nu blijkt de turbodrukregelaarklep helemaal verkeerd aangesloten zit

dus nu is mijn vraag waar moeten die 3 slangetjes heen die op die klep aangesloten zitten???????

en de dumpvalve hoort die na of voor de gasklep aangeslote te zitten?