HU650 RTI beter benutten (IMIV icm parrot) MKI9200

In deze subrubriek vindt je alles over iMIV en apparaten uit dezelfde categorie
Plaats reactie
nobacon
2nd Gear member
Berichten: 81
Lid geworden op: 13.10.2008 - 07:44
Locatie: Vjenne

Probeer al een aantal dagen de ultieme oplossing te vinden, maar er staat zoveel info op 't forum en mijn tech kennis is zó beperkt. Dat ik er niet meer uitkom. Wil graag weten wat mogelijk is:

HU650 + RTI
1) Welke alternatieven zijn er voor een IMIV in combinatie met een ipod. Heb helemaal niks met Apple. Zijn er alternatieven USB - sd kaart. of is een Parrot MKI aan tes luiten op IMIV zodat de sdkaart bediend kanworden via HU650?
In dat geval zou ik een goede carkit én mp 3 speler hebben.

2) als die IMIV tóch in de wagen gaat komen, en ik ipv van PDC een camera wil plaatsen, zou dan het volgende mogelijk zijn?
IMIC icm een draadloze camera, zodat simpel naar een aanhangwagen of caravan kan rijden. (en is daar evt een tweede camera bij te plaatsen, in de caravan?

3) wat zou een IMIV met camera gaan kosten ten opzichte van achteraf volvo PDC inbouwen?
Gebruikersavatar
JeroenSpock
7th Gear member
Berichten: 8344
Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
Locatie: Veendam
Contacteer:

Voor die carkit en mp3 speler heeft Volvotech wel wat leuks, een bluetooth (grom dacht ik?) module. Ben er geweest om te testen maar helaas pakt mijn mp3 speler hem niet. Geen Apple want daar heb ik zlef ook niets mee.
Geluid was echter wel goed en je kan er gelijk mee bellen.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Afbeelding Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 360.000 km - Vialle LPi
Plaats reactie

Terug naar “iMIV-adapter - V50-S60/V70/XC70 tot MY07”