Volvo Mobility Centre Rotterdam
Geplaatst: 11.04.2012 - 11:36
Goedemorgen allemaal,
Ik zit ergens mee in mijn maag en vraag me af of dit zomaar mag..
Gistermiddag reed ik van Gouda naar Rotterdam en dacht ik ga even langs de dealer want mijn ruitenwissers waren op en een klein lampje van de approach verlichting was kapot welke ik zelf niet kon vervangen (had ik al geprobeerd).
Ik kom aan bij de dealer (Mobilty Centre de Jong Rotterdam) en vraag of ze mijn ruitenwissers kunnen vervangen (voor) en een klein lampje in koplamp.
Na even wachten komt de monteur terug en zegt de xenonlamp te hebben vervangen en de ruitenwissers, totale kosten € 183,99..
Mijn reactie hierop direct, maar mijn xenon is niet defect.. deze deed het zojuist gewoon en heb hier ook geen melding van gekregen op de boordcomputer.
Gevraagd of ik deze Xenon lamp mocht zien en deze heb ik mee naar huis gekregen (het kappotte lampje waar het mij om ging hadden ze niet vervangen).
De monteur zijn verhaal was dat hij naar boven (garage zit hier boven de showroon op de eerste etage) reed en de rechter xenon niet zag schijnen dus deze klakkeloos vervangen te hebben...
Nu stond ik dus opeens voor een onverwachte kostenpost terwijl ik dit niet had aangegeven en kon niks anders dan maar gewoon betalen..
Ik voel me nu best vern**kt en vraag me af of dit zomaar mag..
Hoor graag jullie reacties!
Ik zit ergens mee in mijn maag en vraag me af of dit zomaar mag..
Gistermiddag reed ik van Gouda naar Rotterdam en dacht ik ga even langs de dealer want mijn ruitenwissers waren op en een klein lampje van de approach verlichting was kapot welke ik zelf niet kon vervangen (had ik al geprobeerd).
Ik kom aan bij de dealer (Mobilty Centre de Jong Rotterdam) en vraag of ze mijn ruitenwissers kunnen vervangen (voor) en een klein lampje in koplamp.
Na even wachten komt de monteur terug en zegt de xenonlamp te hebben vervangen en de ruitenwissers, totale kosten € 183,99..
Mijn reactie hierop direct, maar mijn xenon is niet defect.. deze deed het zojuist gewoon en heb hier ook geen melding van gekregen op de boordcomputer.
Gevraagd of ik deze Xenon lamp mocht zien en deze heb ik mee naar huis gekregen (het kappotte lampje waar het mij om ging hadden ze niet vervangen).
De monteur zijn verhaal was dat hij naar boven (garage zit hier boven de showroon op de eerste etage) reed en de rechter xenon niet zag schijnen dus deze klakkeloos vervangen te hebben...
Nu stond ik dus opeens voor een onverwachte kostenpost terwijl ik dit niet had aangegeven en kon niks anders dan maar gewoon betalen..
Ik voel me nu best vern**kt en vraag me af of dit zomaar mag..
Hoor graag jullie reacties!