Sinds vandaag ben ik de gelukkige bezitter van één Volvo s80 t6, ik heb daarover twee vragen, ik wil graag een tv tuner laten inbouwen die op mijn navigatie moet worden aangesloten, waar kan ik hiervoor het beste terecht en wat zijn de kosten die er aan verbonden zijn?
tweede vraagje; wat betaal je voor de laatste update navtec cd's
televisie achteraf inbouwen.
- BlackWolf
- 3rd Gear member
Als ik me niet vergis was het in lente aanbeding bij Volvo dealer in Haarlem voor €178 (Navtec)
Maar ik zou even bellen voor de zekerheid, dit is de website: http://www.svala.nl/
Maar ik zou even bellen voor de zekerheid, dit is de website: http://www.svala.nl/
98' V40 2.0T Zwart Metallic: 3” RVS Downpipe en uitlaat systeem, dubbel T4 einddempers, BMC CDA airfilter.
40mm Intrax verlaagd, Volvo Veerpootbrug, 5 Meters in A-Pilaar, JB Racing DumpValve, Zwart getinte ramen.
Chroom Blackduals, Blokjes grill, plastiek delen in kleur gespoten, Dual DIN 7” DVD en andere aanpassingen.
Walbro 255LPH benzine pomp, Sport remschijven, WaterInjectie systeem 2 nozzle setup, MTE Custom Remap.
40mm Intrax verlaagd, Volvo Veerpootbrug, 5 Meters in A-Pilaar, JB Racing DumpValve, Zwart getinte ramen.
Chroom Blackduals, Blokjes grill, plastiek delen in kleur gespoten, Dual DIN 7” DVD en andere aanpassingen.
Walbro 255LPH benzine pomp, Sport remschijven, WaterInjectie systeem 2 nozzle setup, MTE Custom Remap.
- Rogier64
- 5th Gear member
Ik heb een V70 met CD RTI navigatie en de televisie tuner, werkt prima. Moet wel zeggen dat als die er niet in had gezeten, ik die niet achteraf had gekocht. Werkt niet tijdens rijden (schijnt wel een truc voor te zijn) en de NOZEMA die het zenderpark in nederland beheerd is of gaat beginnen met het uitschakelen van analoge televisie. Je heb dan niets meer aan die optie. Alleen als je er tweedehands aan kunt komen lijkt het mij wel te doen. Er komen wel de nodige kabel bij kijken en ik weet niet hoe dat in de S80 zit maar bij mijn V70 zijn alle antennes die nodig zijn in de beide achterruiten geintergreerd. Als je dat bij jou ook nog de ruiten moet vervangen lijk het me niet aan te bevelen.
2020 Volvo V60 T4 Inscription Polestar Engineered Alderbastend compleet
V40 T3 Dynamic Edition Geartronic IntelliSafe Pro MY2019
V70LE T4 PowerShift, MY2012, Family Line, Driver Support Line
V70 2.0D, MY2009 Prof. Tunex
V70 T5 aut, MY2001 Full Options
V70 2.5 Europa, MY1998
V40 T3 Dynamic Edition Geartronic IntelliSafe Pro MY2019
V70LE T4 PowerShift, MY2012, Family Line, Driver Support Line
V70 2.0D, MY2009 Prof. Tunex
V70 T5 aut, MY2001 Full Options
V70 2.5 Europa, MY1998
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Er hoort idd een andere achterruit bij voor een S80 met TV
Volvo for life
-
- 4th Gear member
je kunt ook een digitenne tuner inbouwen natuurlijk (als je in het westen van het land woont althans).
Ik heb dit een hele tijd in mijn mercedes zo gehad en dat werkte vlekkeloos tot een kilometertje of 130 / 140.
NIET de Hirschmann tuner, maar die van Eastern. SUPER tuner.
Ik heb dit een hele tijd in mijn mercedes zo gehad en dat werkte vlekkeloos tot een kilometertje of 130 / 140.
- s80t6
- 3rd Gear member
dat koop ik er ook in, meteen nadat het signaal hier beschikbaar is tenminstepaQ schreef:je kunt ook een digitenne tuner inbouwen natuurlijk (als je in het westen van het land woont althans).

bekijk en becomplimenteer mijn auto in mijn Persoonlijke Gallerij
> > > better safe then sorry < < <