Pagina 1 van 1
Cda luchtfilter/
Geplaatst: 06.06.2012 - 22:51
door Mike460turbo
Hallo,
Ik wil graag een cda luchtfilter huis op mijn 460 turbo nu kan ik de slang naar de bumper doen. Iemand ervaring ermee en hoe ik het het beste kan aanleggen enzo. Bijv. Voor uit de bumper en hoe gaat dat met regen enzo.
Mvg mike
Geplaatst: 07.06.2012 - 00:23
door MarioC70
Ik heb er geen idee van,heb zelf een PVDA filter.

Geplaatst: 07.06.2012 - 08:15
door koen303114
anders ga je even economisch rijden met een filter van groenlinks (kleur en plaatsing van het filter)
Geplaatst: 07.06.2012 - 13:43
door Mike460turbo
Hahahhaha koen in de bocht
Geplaatst: 07.06.2012 - 21:22
door Blade
kijk maar eens tussen de projecten, zat over geschreven met hele duidelijke fotos erbij.
Geplaatst: 07.06.2012 - 22:11
door Kootje
Ik heb de CDA 85-150 met een verloop naar 70mm (werdt meegeleverd). Als je airco hebt heb je weinig ruimte om de boel in te bouwen, maar het past
Ik heb apart een airduct aangeschaft omdat de meegeleverde buis niet zo handig was. Eerst liep deze naar het originele aanzuigpunt onder de accu, maar dit leverde een heleboel bochten op. Nu loopt de slang naast de accu naar het knipperlicht. Zuigt voldoende lucht aan en het aanzuiggeluid is verslavend

Geplaatst: 08.06.2012 - 23:57
door sleutelaar
mooi hoor!. bij de mijne zou het niet passen omdat er een 70Ah accu in gefrot heb. maarja heb ook geen turbo.
Geplaatst: 09.06.2012 - 11:26
door Mike460turbo
Ok nice ik ga vandag en morgen eens ff de filterbak eruit halen en kijken waar is het spul kan laten. Heb nu ook nice aanzuig geluid en dumpvalve geluid door de cbv maar nadeel krijgt alleen maar warme lucht met een powerfilter. K ga eens aan de slag en dan laat ik nog ff weten hoe het ging
Geplaatst: 10.06.2012 - 13:31
door Kootje
sleutelaar schreef:mooi hoor!. bij de mijne zou het niet passen omdat er een 70Ah accu in gefrot heb. maarja heb ook geen turbo.
Ik heb ondertussen ook een iets grotere accu, maar het past nog steeds (nog net)

Geplaatst: 11.06.2012 - 20:24
door kip88
Mijn BMC filter haalt zijn lucht via een gat in zijspatbord. Ik heb het bestaande gat wat daar zat alleen wat groter hoeven te maken.

Geplaatst: 12.06.2012 - 22:21
door Mike460turbo
oke nice!! bedankt. ik ga eens ff uitvogelen hoe ik dat ga doen maar nu kom ik stuk verder. ga eerst ff me bodykitt spuiten dan met het luchtfilter bezig.
Geplaatst: 14.06.2012 - 19:35
door kip88
Ben zelf ook bezig met mijn bodykit. Hoe doe jij dat spuiten? Gewoon met spuitbussen? Moet er nog een goed adres voor hebben, betaalde laatst 40 euro voor een spuitbus op kleurcode.
Geplaatst: 15.06.2012 - 07:17
door koen303114
ik heb de bodykit laten spuiten op kleurcode. ik moet zeggen de kleur is precies maar dan ook precies het zelfde als de auto. kost wel ietsje meer maar als je het goed wilt hebben is het wel het mooist. metalic lak en aflakken kost je al gauw 5 a 6 spuitbussen op kleur en 2 a 3 voor het aflakken als je het echt goed wilt doen.
er zit namelijk een heel oppervlak aan totaal. voor een motorkap mat zwart te spuiten waren we ook al 3 extra grote spuitbussen armer. en dan hadden we net genoeg.
Geplaatst: 16.06.2012 - 13:19
door Mike460turbo
Welke motorkap heb jij matzwart genaakt dan koen? Haha volgens mij heb ik dat gedaan:p
Maar bodykit spuiten kun je zelf wel. Maar het schuren gaat meeste tijd in zitten. Dat moet je echt heel goed doen.
Geplaatst: 16.06.2012 - 15:48
door Kootje
kip88 schreef:Ben zelf ook bezig met mijn bodykit. Hoe doe jij dat spuiten? Gewoon met spuitbussen? Moet er nog een goed adres voor hebben, betaalde laatst 40 euro voor een spuitbus op kleurcode.
Ik heb eens spuitbussen op kleur bij de dealer gehaald en kreeg toen ipv originele spuitbussen van
van Rees uit Dordrecht. 400ml spuitbus kost €17,95. Ze kunnen de spuitbussen op kleurcode voor je maken en leveren ook spuitbussen blanke lak (heb informatie opgevraagt voor spuiten van m'n velgen in 932 antraciet

).
Geplaatst: 18.06.2012 - 13:18
door kip88
Bedankt voor de tip, dan ga ik dat eens proberen.