Waar kan ik deze koplampen verkrijgen? Ik vind dit super strak vergeleken met die LED DRL wannabe audi lampen..

Hartstikke top. Ik ben ervan overtuigd dat je dit een hoop vrienden gaat opleveren onder je medeweggebruikers.dutchlimits schreef:Dit moet je zelf in je koplamp bouwen, past is vele auto's, is wel APK afkeur denk ik maar dat zie ik dan wel weer.
edit
kijkt u eens:
http://thaihidretrofit.tarad.com/articl ... 75&lang=th
Nee natuurlijk niet, daarom hebben ze ook een E-keur en zijn ze bij APK toegestaan.dutchlimits schreef:dbosker, Met deze projectoren verblind je niemand daarom doe ik het juist. Heb nu al xenon in me auto met normale projectoren en deze zijn feller dan dit dus geen reden om te zeuren. Kijk naar het resultaat.
Nee, maar weggebruiker die te vaak mensen ziet die hun lampen op zodanige wijze hebben aangepast dat ze mij verblinden.dutchlimits schreef:dbosker, wat ben je, keurmeester?
Waarom denk je dat ze bij de APK worden afgekeurd?dutchlimits schreef:dbosker, Met deze projectoren verblind je niemand daarom doe ik het juist. Heb nu al xenon in me auto met normale projectoren en deze zijn feller dan dit dus geen reden om te zeuren. Kijk naar het resultaat.
Weet niet zeker hoor maar het is niet fabriek af en je past je eigen koplampen aan.. Ik kan het fout hebben. Ik ga het tenminste proberen, de units moeten uit het buitenland komen dus kan nog even wachten.Ben schreef: Waarom denk je dat ze bij de APK worden afgekeurd?
natuurlijk, als ze niet goed staan afgesteld. Als ze goed staan afgesteld verblinden ze niet.Bart Giesen schreef:Mooie units! En Dbosker, zelfs orginele af-fabriek xenon lampen verblinden.