Pagina 1 van 1
Geplaatst: 06.06.2012 - 10:19
door remmm
Hij staat morgen toch bij de dealer voor het vervangen van die kl@$#% piepende veer van de koppelingspedaal en het vernieuwen van mijn 3e remlicht, daar zit af fabriek altijd vocht in... Dus ik vraag het ze gelijk...
Thanks.
Geplaatst: 06.06.2012 - 11:23
door olson
Ben benieuwd naar de oplossing voor het koppelingspedaal...
Geplaatst: 06.06.2012 - 12:02
door S60Dennis
Geplaatst: 06.06.2012 - 15:27
door olson
'n lekkere klodder vet...

Geplaatst: 06.06.2012 - 16:03
door remmm
Haha, nee dat hebben ze de vorige keer al gedaan en dat werkte niet.... Blijft geen feest.. Ik ga niet de hele vakantie met zo'n kraakbak rijden....
Geplaatst: 06.06.2012 - 17:58
door BlackcurrantV70
volgende keer een geartronic nemen !
Geplaatst: 07.06.2012 - 15:32
door olson
nog niet misschien...
Geplaatst: 07.06.2012 - 18:44
door isomo
Heb nu een week mijn nieuwe( nu ja, select car 2011) S60 D3 met GT.
Moet zeggen dat de bak snel schakelt, schokvrij, maar bovendien echt het aanwezige koppel benut.
Schakelt niet meer zo snel terug naar een lagere versnelling om dan met het (on)nodige geloei van de motor te versnellen.
Gaat ook niet meer free-wheelen wanneer je een redelijke helling afdaalt, maar houdt netjes zijn versnelling vast, waardoor je toch enige motorrem kan benutten.
Echt een grote stap voorwaarts.
En nu uitkijken naar hun nieuwe 8-traps automaat.
Wil geen handgeschakelde meer. Meerprijs is kleiner dan het toegenomen rijcomfort op onze dichtgeslibte wegen.
PS : gemiddeld verbruik volgens BC : 5.9 l/100 km (of 1 op 17). Ben hier erg blij mee.
Geplaatst: 07.06.2012 - 22:45
door remmm
Ik ben echt geen fan van een automaat. In alles auto's met automaat waarin ik gereden heb hoe goed de automaat ook was. Ik mis gewoon gevoel.... haha mijn vader zweert bij een automaat.... grappig dat ik die genen niet heb meegekregen.
Geplaatst: 07.06.2012 - 22:54
door olson
Voor veel mensen zal het een prima automaat zijn... maar inderdaad. Het gevoel is gewoon anders.