instructieboekjes oude modellen

In dit hoofstuk alleen handleidingen. Van een kopie van het instructieboekje tot een fotoreportage.
Elke bericht svp beginnen met de typeaanduiding.
Hier geen prijsvergelijkingen met de dealerprijzen. Je mag wel melden wat je zelf hebt uitgegeven.
Dit topic sluit automatisch. Heb je vragen over het getoonde, meldt je per PB bij de plaatser van de betreffende handleiding. Ook vindplaatsen van onderdelen komen in deze rubriek.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
M440
1st Gear member
Berichten: 23
Lid geworden op: 14.08.2010 - 20:50
Locatie: Maastricht.

Volvo 440 1.8i 1996
Else Hof
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 11.10.2016 - 22:27

Goedenavond,
mijn Volvo 940 heeft een kapotte verwarmings element(radiator) er moet een deel van het dashboard verwijderd worden.
Heeft iemand een beschrijving o.i.d. hoe ik dat moet doen?
Bij voorbaat dank!
Klaas van Doorn.
Gebruikersavatar
OGA244
8th Gear member
Berichten: 12282
Lid geworden op: 21.03.2011 - 21:54
Locatie: Skåne

autorima heeft het vast wel
Gebruikersavatar
gsx750r
6th Gear member
Berichten: 2549
Lid geworden op: 02.01.2009 - 00:44
Locatie: Bij Christina
Contacteer:

Else Hof schreef:Heeft iemand een beschrijving o.i.d. hoe ik dat moet doen?
Hallo Klaas,

Ik weet niet of het je al gelukt is maar anders hier een beschrijving met foto's: How to change the Heater Matrix on a 900 Series (als we Google toch niet zouden hebben.... ! ;-) ;-) )

Nu zegt de titel van de beschrijving " ....... on a 900 Series" maar het is toch altijd wel handig om het motortype dat jezelf hebt te vermelden.

Succes en ....... als het al gelukt mocht zijn: gefeliciteerd.

Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
Plaats reactie

Terug naar “Handleidingen + gereedschapstips”