Sta je al op het Volvo Billboard langs de A13 ?
Geplaatst: 07.09.2012 - 20:10
Ter promotie van de nieuwe Volvo V40 stelt Volvo de komende twee weken iedereen in staat om te schitteren op een levensgroot digitaal billboard langs de snelweg A13. Deze ludieke Facebook-actie zorgt inmiddels voor een enorme buzz onder Volvo-fans en in de media.
Fans die op het billboard willen komen, melden zich aan via de Facebook-applicatie en verschijnen binnen enkele seconden op het billboard. Met behulp van een camera die op het billboard gericht staat, is op Facebook live te zien hoe de foto en de naam van de deelnemer op het billboard verschijnen. Meedoen kan via www.facebook.com/volvocarsnederland. Deelnemers maken kans op een Volvo V40 'It's You!' Circuit Experience op één van de mooiste circuits van Nederland.
De Volvo-actie loopt van maandag 3 september t/m zondag 16 september. Gedurende deze periode rijden bijna 2 miljoen mensen langs het digitale billboard op de A13.
Spectaculair
Rob Verstegen, social media manager bij Volvo Cars Nederland: “Het is een spectaculaire gewaarwording om jezelf zo groot te zien op een plaats waarvan je weet dat er zoveel mensen langsrijden. Het Volvo V40 live billboard is onderdeel van de landelijke campagne ‘It’s You!’, waarin we laten zien hoe persoonlijk de nieuwe V40 is.”
Designed around you
De nieuwe Volvo V40 is iedere bestuurder op het lijf geschreven. Zo kan het ontwerp van het dashboard zelf ingesteld worden en heeft de auto als eerste ter wereld een voetgangersairbag. De elegante hatchback is volledig ontworpen met de bestuurder en passagiers als uitgangspunten. Meer informatie over de nieuwe V40 is te vinden op de website: www.volvocars.nl.
Fans die op het billboard willen komen, melden zich aan via de Facebook-applicatie en verschijnen binnen enkele seconden op het billboard. Met behulp van een camera die op het billboard gericht staat, is op Facebook live te zien hoe de foto en de naam van de deelnemer op het billboard verschijnen. Meedoen kan via www.facebook.com/volvocarsnederland. Deelnemers maken kans op een Volvo V40 'It's You!' Circuit Experience op één van de mooiste circuits van Nederland.
De Volvo-actie loopt van maandag 3 september t/m zondag 16 september. Gedurende deze periode rijden bijna 2 miljoen mensen langs het digitale billboard op de A13.
Spectaculair
Rob Verstegen, social media manager bij Volvo Cars Nederland: “Het is een spectaculaire gewaarwording om jezelf zo groot te zien op een plaats waarvan je weet dat er zoveel mensen langsrijden. Het Volvo V40 live billboard is onderdeel van de landelijke campagne ‘It’s You!’, waarin we laten zien hoe persoonlijk de nieuwe V40 is.”
Designed around you
De nieuwe Volvo V40 is iedere bestuurder op het lijf geschreven. Zo kan het ontwerp van het dashboard zelf ingesteld worden en heeft de auto als eerste ter wereld een voetgangersairbag. De elegante hatchback is volledig ontworpen met de bestuurder en passagiers als uitgangspunten. Meer informatie over de nieuwe V40 is te vinden op de website: www.volvocars.nl.

