Hier heb je in ieder geval al wat foto's:
http://www.volvo850forum.nl/index.php/t ... #msg636730
Weet niet of er veel verschil zit tussen de verschillende 5 cyl. turbo's qua vacuüm leidingen, maar denk dat dit wel redelijk klopt...
Tip is om de aanzuigbuis tussen het luchtfilter en de turbo los te halen (in de tekening aangegeven met #21), samen met de IC buis die over het blok loopt. Dan creëer je wat meer 'speelruimte'.
Als je dan toch bezig bent, maak dan dat ding bij die rode punt (excuses voor de benaming, maar weet op dit moment even niets beters

)ook even schoon, wil nog wel eens rotzooi aankoeken:

Hier een foto (zonder de turbo, geleende foto van 850 forum)
Lastige is het zogenaamde 'knietje', wat zich onder het inlaatspruitsutk bevindt aan de distributiekant. Weet niet of dat te doen is zonder nog meer te demonteren, (nog) geen ervaring mee.
Verder natuurlijk het 'kerstboompje'. Klinkt een beetje raar, maar haal de kleine kunststof beschermkap maar eens weg, die waar je gaskabel naar toe loopt, dan snap je me wel denk ik.
Leidingen zijn redelijk goed te vervangen, alleen die in de buurt van de turbo zitten zal wel een beetje 'prutsen' worden qua ruimte...
Deze:
Zolang je maar 1 slang tegelijk los haalt en deze direct vervangt voor een nieuwe, kun je bijna geen fouten maken...
(ik had aan slangen met een inwendige diameter van 4mm en 8mm genoeg...)