V40 - D2 - Momentum

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
Prx
2nd Gear member
Berichten: 59
Lid geworden op: 05.11.2012 - 20:26

Sinds 2010 rijd ik zakelijk in een VW Polo BlueMotion. Nu ik bijna aan de kilometers zit van het contract was het tijd voor een nieuwe. Dit keer hebben mijn vriendin en ikzelf besloten om maar eens wat groter/luxer te gaan rijden. Allereerst hebben we gekeken naar een uitgebreidere Volkswagen Polo, een Seat Leon en een Opel Astra, maar uiteindelijk ben ik compleet gevallen voor de Volvo V40 (redelijk onverwacht).

Ik ben iemand die comfort wel op prijs stelt, maar die wat minder geeft om vermogen en datgene waar een andere weggebruiker tegenaan kijkt. Derhalve heb ik wat meer opties genomen voor het interieur en wat minder voor het exterieur. Ik heb de kosten niet echt hard gedrukt, maar onderstaande configuratie is alsnog goedkoper dan beginnen met een Summum en dan uitbouwen.

De volledige lijst is als volgt:
  • Volvo V40 D2 Momentum (Ice White)
  • Intro line
  • Verlichtingspack 2
  • Panoramisch dak met elektrisch zongordijn
  • Verschuifbare armsteun voorin
  • Automatisch dimmende binnenspiegel
  • LED Dagrijverlichting onderin de voorbumper
  • Verwarmbare voorruit
  • Verwarmbare voorstoelen
  • Verwarmbare achterbank
  • Getinte ramen
  • Zonder motortype en modelaanduiding
  • Laadvloer met twee niveaus en boodschappentashouder
  • Noodreservewiel
Bestelling duurde weer eens eeuwen om verwerkt te worden bij de lease maatschappij en de dealer, dus uiteindelijk pas op 24-09-2012 is de bestelling geplaatst (09-09-2012 op de knop gedrukt). Verwachte leverdatum is 15-02-2013.

Het grote aftellen is dus begonnen en ik ben erg benieuwd of de dealer deze datum gaat halen.
Volvo V40 D2 Momentum - Ice White - Introline - Panoramadak - Verwarmbare voorstoelen/achterbank/voorruit - Verlichtingspack 2
Afbeelding

Volkswagen Polo BlueMotion
Cavallino
4th Gear member
Berichten: 777
Lid geworden op: 14.07.2008 - 22:23

Welkom op het forum - de V40 gaat je zeker niet teleurstellen!
Volvo V40 T4 Summum Polestar
Volvo C30 1.8 Sport
Alfa Romeo 147 1.6TS Veloce
Plaats reactie

Terug naar “V40”