[Voor de techies] Windows 8 / Core i7 980x CPU op 50%

Het IT hoekje. Voor probelemen met internet, PC, laptop etc etc. Dus niet voor Volvo problemen.
Gebruikersavatar
Paul
Top Gear member
Berichten: 32863
Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38

Ben ik niet met je eens, uit eindelijk ga je veel meer doen met de Apps uit de Store die allemaal in het nieuwe scherm zitten. Desktop blijf je zitten als je productief wil zijn, daar kan je heel makkelijk schermen naast elkaar doen, aangezien het gewoon W7 is maar dan sneller.

Vervelend van je foutmelding, niet gekeken waar het op mis ging?
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY23 XC40 Pure Electric Plus
Gebruikersavatar
360Degreez
5th Gear member
Berichten: 1519
Lid geworden op: 20.10.2004 - 19:02
Locatie: Poortugaal

Paul schreef:Ben ik niet met je eens, uit eindelijk ga je veel meer doen met de Apps uit de Store die allemaal in het nieuwe scherm zitten. Desktop blijf je zitten als je productief wil zijn, daar kan je heel makkelijk schermen naast elkaar doen, aangezien het gewoon W7 is maar dan sneller.

Vervelend van je foutmelding, niet gekeken waar het op mis ging?
Tja ik ben er nog niet geheel over uit. Op mijn laptopje gebruik ik Metro in de tablet modus, maar voor, email, taken, agenda, facebook etc gebruik ik gewoon outlook en Firefox, daarin vind ik Apps te beperkt. Bij Metro applicaties blijf je continue wisselen tussen schermen omdat de weergegeven informatie te beperkt is. (voor kleine schermen) Misschien is het gewenning maar op dit moment voor de desktop nog even niet.

Processorverhaal ben ik nog niet over uit. Dat alles in Win7 gewoon werkt betekent dat de hardware en BIOS instellingen in orde zijn. Echter kom ik op internet nergens hetzelfde probleem tegen. Vaag....

Met betrekking tot de inmiddels befaamde "bootloop" heb ik het vermoeden dat de nieuwe opstartmethode (sneller) van Windows8 nog niet erg stabiel is.

Als je na installatie van Windows8 hardware aanpast (met name extra geheugen, extra harde schijf etc) lijkt de bootloader corrupt te raken.

Deze klacht kom je al veel tegen op internet maar heeft uiteraard geen effect op tablets (vaste hardware) Microsoft gaat het inzien en is bezig met een fix.
Plaats reactie

Terug naar “Off Topic IT”