Pagina 1 van 1
S80 D5 in Autoweek
Geplaatst: 04.03.2013 - 22:02
door Mart van der Steeg
Autoweek en auto tests is vaak voer voor discussie.
Dit is toch wel weer positief voor de S80:
http://www.autoweek.nl/autotest/2567/vo ... -d5-summum
Eindoordeel:
Een discretere executive-auto is nauwelijks denkbaar. Het nieuwe interieur doet hem goed. Ook het onderstel is veel beter dan voorheen.
Geplaatst: 04.03.2013 - 22:12
door Msuidgeest
En getest door Autoweek ... dus voor mij ongeloofwaardig.
Geplaatst: 04.03.2013 - 22:29
door Mart van der Steeg

ik wist het!
Geplaatst: 04.03.2013 - 22:45
door lint
Autoweek staat nu eenmaal niet bekend om hun objectiviteit. Hoewel de S80 D5 wel een erg fijne auto is, kan ik uit eigen ervaringen mededelen.
Geplaatst: 05.03.2013 - 07:40
door Mart van der Steeg
Dat wil ik graag geloven, veel auto's zijn tegenwoordig te 'hard'.
Geplaatst: 05.03.2013 - 07:47
door Marc Apeldoorn
De S80 2012 is zeker niet te hard, inderdaad vreemd positieve review van Autoweek.....
Geplaatst: 05.03.2013 - 20:49
door Bakboord1
Er is een kentering gaande dat niet iedere auto een circuitracer hoeft te zijn en comfort weer telt tegenwoordig.
Ik hoorde laatst al voorbij komen dat een onderstel te straf was. Dat was vier jaar geleden nog niet te horen bij autojournalisten.
Geplaatst: 05.03.2013 - 21:53
door Msuidgeest
Sterker nog: als die D5 morgen door AutoVisie wordt getest krijg je een andere uitslag.
Duhhh ... Mark
Geplaatst: 05.03.2013 - 22:29
door Mart van der Steeg
Geplaatst: 06.03.2013 - 12:12
door ex-Mooseman
Bakboord1 schreef:Er is een kentering gaande dat niet iedere auto een circuitracer hoeft te zijn en comfort weer telt tegenwoordig.
Ik hoorde laatst al voorbij komen dat een onderstel te straf was. Dat was vier jaar geleden nog niet te horen bij autojournalisten.
Een auto hoeft niet meer zo noodzakelijk de strakste te zijn op de Nordschleife (thank you Mr. May).
Ik vind het ook leuker dat peknaden, verkeersremmers en putdeksels op een comfortabele manier verteerd worden, zeker in een kilometervreter. In een gooi- & smijtbakje à la Renault Clio RS of een Ford Focus ST mag of moet het dan weer knetterhard en mm-efficiënt zijn.