drie keer is scheepsrecht.
Geplaatst: 10.04.2013 - 19:56
Ze zeggen wel eens alles komt met drieën.
Na eerst een kleine motorolie lekkage te hebben verholpen door door de carterpan opnieuw van orginale Volvo vloeibare pakking te hebben vevangen en alle rubbers te hebben vervangen was dat probleem opgelost.
Vervolgens het reservoir stuurbekrachtiging vervangen i.v.m lekkage, wat een veel voorkomend probleem is begreep ik.
Afgelopen week lekkage nabij stuurhuis. Het niveau stond laag terwijl ik het na vervangen van het reservoir op niveau had gebracht.
Na een snelle controle zag ik dat bij de stuuras alles kurkdroog was. Aan de rechterkant (bijrijder) was het wel nat. Uit de stuurhoes komt geen olie maar heb het vermoeden dat het van een leiding komt op het stuurhuis, welke aan de achterkant van het stuurhuis is gemonteerd.
Vermoedelijk en hopelijk een o-ring maar zo te zien een klus waar je hele kleine handjes voor nodig heb.
Iemand nog tips, is dit een veel voorm
komend euvel?
Na eerst een kleine motorolie lekkage te hebben verholpen door door de carterpan opnieuw van orginale Volvo vloeibare pakking te hebben vevangen en alle rubbers te hebben vervangen was dat probleem opgelost.
Vervolgens het reservoir stuurbekrachtiging vervangen i.v.m lekkage, wat een veel voorkomend probleem is begreep ik.
Afgelopen week lekkage nabij stuurhuis. Het niveau stond laag terwijl ik het na vervangen van het reservoir op niveau had gebracht.
Na een snelle controle zag ik dat bij de stuuras alles kurkdroog was. Aan de rechterkant (bijrijder) was het wel nat. Uit de stuurhoes komt geen olie maar heb het vermoeden dat het van een leiding komt op het stuurhuis, welke aan de achterkant van het stuurhuis is gemonteerd.
Vermoedelijk en hopelijk een o-ring maar zo te zien een klus waar je hele kleine handjes voor nodig heb.
Iemand nog tips, is dit een veel voorm
komend euvel?