Pagina 1 van 1
De volvo 850 BTCC is nu uitgevoerd met een SADEV seq. 6
Geplaatst: 15.04.2013 - 14:27
door Pethconi
Geplaatst: 15.04.2013 - 14:27
door Pethconi
En het "vernieuwde" interieur...
Dus met nodige gearleaver, en kabel. Gearleaver is aan gesloten op de bak met een metalen buis (opgesloten in unibals)
Tevens zit er een gear indicator bij, die geeft digitaal aan in welke versnelling de bak zit.
Geplaatst: 15.04.2013 - 17:23
door edraket
Zo dan, even een sequentiele bak erin gelepeld, gaaf Jochen! Is er een apart belhouse gemaakt om de bak aan te sluiten?
Er stonden onlangs overigens center bolt velgen te koop (incl naven) op het 850 forum. Ik moest gelijk aan jou denken, maar kon me niet voorstellen dat dat jou ontgaan was. Heb net even op je site gekeken en zie dat je nog met 5 bouts rond rijdt.
Geplaatst: 15.04.2013 - 17:31
door Laguna-S60
Lekker bezig!
Ben wel benieuwd hoeveel secondes dit scheelt op een rondje??
denk dat 't duidelijk te zien moet zijn.
Geplaatst: 15.04.2013 - 18:02
door Hans oet Twent
Kolere.... stark wark! Mag je trots op zijn.
Geplaatst: 15.04.2013 - 21:29
door Pethconi
BAM... omdat het kan... hahaha, nee erg blij mee, alleen de powershift functie afstellen en met de DTA laten samen werken en klaar ! Tijd om te testen !!!!
Geplaatst: 15.04.2013 - 21:35
door M@rcel
Een mooi staaltje van vakmanschap! WOW!
Geplaatst: 15.04.2013 - 21:57
door Ben
Jochen ik zie bezitters van gewone 850's de laatste tijd van die veerpootbruggen monteren.
Zo'n ding zie ik bij jou niet onder de klep.
Heb je die niet nodig of is jouw frame op een andere manier versterkt?
Geplaatst: 16.04.2013 - 09:18
door Pethconi
Ben schreef:Jochen ik zie bezitters van gewone 850's de laatste tijd van die veerpootbruggen monteren.
Zo'n ding zie ik bij jou niet onder de klep.
Heb je die niet nodig of is jouw frame op een andere manier versterkt?
Klopt, sowieso is hij sterker gemaakt, maar omdat ik ook camber platen gemonteerd heb gekregen, past dat niet. Dus moet ik eigenlijk buizen maken en die aan mijn rolkooi monteren. (dus met schetsplaten aan de veerpoot kolom naar de tunnel of kooi)
Geplaatst: 16.04.2013 - 10:02
door Silver_R
Ben schreef:Jochen ik zie bezitters van gewone 850's de laatste tijd van die veerpootbruggen monteren.
Zo'n ding zie ik bij jou niet onder de klep.
Heb je die niet nodig of is jouw frame op een andere manier versterkt?
Ik heb altijd begrepen dat een race auto helemaal wordt door gelast.
Terwijl een normale straat auto alleen gepuntlast wordt.
Met doorlassen krijg je natuurlijk sowieso extra stevigheid.
Geplaatst: 16.04.2013 - 10:14
door Pethconi
Hij is inderdaad doorgelast ! Alleen mijn kooi was een basis kooi, later en gaandeweg hebben ze in de Btcc de kooi verder aangepast om de torsie uit de body weg te krijgen.
Geplaatst: 17.04.2013 - 14:17
door Pethconi
De powershift functie is actief, en er kan nu vol gegaan worden...
Wat video matriaal voor de verbeelding.
http://youtu.be/p1aBbslPDQ4
http://youtu.be/DPhvCQnKbjA
Geplaatst: 17.04.2013 - 14:19
door Walter
dat geluid als je gas los laat...
Geplaatst: 17.04.2013 - 14:28
door Pethconi
Walter schreef:dat geluid als je gas los laat...
gheghe !!! En knallen wat hij doet... moet hij niet te veel doen hoor...
Geplaatst: 17.04.2013 - 15:15
door Silver_R
Dat is gewoon stoer!
Geplaatst: 22.04.2013 - 14:18
door ovwest
Echt heul heul vet!