volvo c70 cabrio
Geplaatst: 05.06.2013 - 20:04
Vorige week in een beperkt tijdschema mijn verlengde S90 verkocht en ook een andere volvo gekocht namelijk een C70 cabrio uit 2001 met 170.000 op de teller.
de auto verwisselde van eigenaar met een nieuwe APK , en zo ben ik naar huis gegaan, met een andere ervaring om te rijden dan de S90
2 dagen later zoude we op vakantie gaan naar het Gardameer.
Er werd wat olie bijgevult en weg waren we
onderweg heb ik een setje ruitenwisserbladen versleten denk ik , zulk slecht weer had ik niet veel meegemaakt.
onderweg hielt de auto regelmatig in bij constant gasgeven.
eenmaal in Italie beslooot ik toch maar even een Volvo dealr te zoeken, en won wat informatie in bij mijn eigen dealer in Spijkenisse.
Deze verdacht de luchtmassameter van dit inhoudende gedrag hetgeen natuurlijk moeilijk te bepalen is op 1200 km afstand.
De volvodealer in Italie constateerde een slechtwerkende bobine en een nieuwe werd besteld , ook vond ik dat mijn remmen nogal piepte , en liet de dealer gelijk naar mijn remmen kijken.
De achterblokken bleken totaal versleten (de auto was een week eerder nog APK gekeurd zonder opmerkingen, dus lang leve de APK , dus als je nog een barrel door de APK wilt duwen voor de verkoop dan heb ik het adres wel voor je van de garagee van de vorige eigenaar.
Nadat de bobine was geinstaleerd heeft de auto een halve dag met wat twijfel goed gelopen , maar toen begon het inhouden gewoon weer.
weer terg naar de volvo dealer in Italie en deze constateerde nu dat ook het gasklephuis niet goed reageerde op de stand van het gaspedaal.
deze word dus morgen ook vernieuwd want zo wil ik niet naar huis rijden.
Nog even een detail. Her werkplaats tarief is 48 euro per uur terwijl dat in nederland op 90 euro licht bij de dealer
voor de rest wel lekker open gereden al een week
de auto verwisselde van eigenaar met een nieuwe APK , en zo ben ik naar huis gegaan, met een andere ervaring om te rijden dan de S90
2 dagen later zoude we op vakantie gaan naar het Gardameer.
Er werd wat olie bijgevult en weg waren we
onderweg heb ik een setje ruitenwisserbladen versleten denk ik , zulk slecht weer had ik niet veel meegemaakt.
onderweg hielt de auto regelmatig in bij constant gasgeven.
eenmaal in Italie beslooot ik toch maar even een Volvo dealr te zoeken, en won wat informatie in bij mijn eigen dealer in Spijkenisse.
Deze verdacht de luchtmassameter van dit inhoudende gedrag hetgeen natuurlijk moeilijk te bepalen is op 1200 km afstand.
De volvodealer in Italie constateerde een slechtwerkende bobine en een nieuwe werd besteld , ook vond ik dat mijn remmen nogal piepte , en liet de dealer gelijk naar mijn remmen kijken.
De achterblokken bleken totaal versleten (de auto was een week eerder nog APK gekeurd zonder opmerkingen, dus lang leve de APK , dus als je nog een barrel door de APK wilt duwen voor de verkoop dan heb ik het adres wel voor je van de garagee van de vorige eigenaar.
Nadat de bobine was geinstaleerd heeft de auto een halve dag met wat twijfel goed gelopen , maar toen begon het inhouden gewoon weer.
weer terg naar de volvo dealer in Italie en deze constateerde nu dat ook het gasklephuis niet goed reageerde op de stand van het gaspedaal.
deze word dus morgen ook vernieuwd want zo wil ik niet naar huis rijden.
Nog even een detail. Her werkplaats tarief is 48 euro per uur terwijl dat in nederland op 90 euro licht bij de dealer
voor de rest wel lekker open gereden al een week