Dataverbruik Sensus Connected Touch

Over Sensus, Sensus Connect, Sensus Connet Touch etc
Gebruikersavatar
RichieB
6th Gear member
Berichten: 2784
Lid geworden op: 13.05.2008 - 17:46
Locatie: Goeree-Overflakkee

Deze stick is de Huawei E398 die op de lijst staat. Ik heb nog geen SCT (en deze stick ook nog niet), dus ik weet niet zeker of hij werkt.
Tesla Model S 75D, 2018 AWD Enhanced Autopilot 2.5 Sunroof
Tesla Model S 70, 2016 base + black headliner
V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Xenium Security Advanced Safety Family Premium Sound DAB+
V70 MY2012 T4 Powershift LE Luxery Line Driver Support Line Family Line
V70 MY2004 Geartronic 185pk
Gebruikersavatar
santu001
4th Gear member
Berichten: 563
Lid geworden op: 16.06.2011 - 02:58
Locatie: Regio Amsterdam

Tja, valt nog niet mee zo'n dongel!

Je moet in ieder geval al je sim pincode beveiliging even uitzetten in een mobiele telefoon, want dat kan niet binnen SCT en ik had ook begrepen dat je de dongel elke keer een soort zetje moet geven alvorens hij werkt!
Blijft erg ingewikkeld allemaal. Een simpel simkaarthoudertje, was voldoende geweest anno 2013. Maar goed, ik moet nog maar even kijken, maar dan lijkt me een USB Wi-Fi-Hotspot niet eens heel verkeerd en die werkt altijd! En vooralsnog; de 4G-Hotspot op mijn One Max, werkt meer dan prima. De optie zit sowieso standaard in de statusbalk. Ik weet eigenlijk niet beter...

Thanks voor de link, ik hou hem wel in de gaten!

PS: Vodafone Business wist mij wel te vertellen dat je moet oppassen met de tweede sim kaart in het buitenland bij RED abonnementen. Dat zou dan eventueel buiten je databundel vallen. Je primaire sim weer niet, althans, als je net zoals ik (ook) data in het buitenland hebt. En over die privé 'op reis' pakketten en bundels had hij ook twijfels. Ik had wel het idee dat hij wist waarover hij het had en dat heb ik niet snel!
Mvg. Claudio,

Volvo S60 T5 - R-design - Polestar optimized - Fusion Red Metallic - Full Options - 10-2019
Volvo S60 T5 Summum, DSL, BPPro, Vibrant Copper 2011 - Sensus 3.0 0C71 SCT-IGO- XDA Root/ADW-EX Launcher 18" Sleipner/Fortuna
Volvo S60 2.5T Summun 2005 Greenwich green
Volvo S60 2.4 Premium Comfort, Audio, Winterline 2001 Maya Yellow
jongbj
2nd Gear member
Berichten: 125
Lid geworden op: 17.07.2011 - 14:28

Moet zeggen dat ik het wel mee vind vallen met zo'n dongel.
Ik heb een witte van T-mobile die ook 4G geschikt is, weet zo even niet welke het is. Deze werkt prima, maakt zelf contact en de internet verbinding is goed. Heel af en toe, 1* per maand, wil ie geen verbinding maken en moet ik 'm er even uithalen en instoppen.
Skoda Octavia Combi Business 1.6mpi uit 2006
Volvo V70 D3 GT LE met Driver Support Line, Comfort Pack, PDC voor, en een gratis start/stop. GESTOLEN!!
Tijdelijk: V70 2.4d GT uit Juni 2009, eindelijk weer volvo.
Volvo V70 D3 GT LE met Driver Support Line, Comfort Pack, PDC voor, Caspian Blue met Beige interieur.
Range Rover Evoque: Na het SCT debacle geen Volvo meer voor mij.
Gebruikersavatar
RichieB
6th Gear member
Berichten: 2784
Lid geworden op: 13.05.2008 - 17:46
Locatie: Goeree-Overflakkee

1x per maand is (afhankelijk van je gebruik) toch al snel 5% van de tijd. Ik moet er niet aan denken om elke keer de WiFi hotspot aan te zetten op mijn telefoon als ik instap. Daar is juist Bluetooth voor bedacht: lekker aan laten staan. Hmm, klinkt allemaal niet ideaal.
Tesla Model S 75D, 2018 AWD Enhanced Autopilot 2.5 Sunroof
Tesla Model S 70, 2016 base + black headliner
V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Xenium Security Advanced Safety Family Premium Sound DAB+
V70 MY2012 T4 Powershift LE Luxery Line Driver Support Line Family Line
V70 MY2004 Geartronic 185pk
zakraket
4th Gear member
Berichten: 670
Lid geworden op: 24.06.2013 - 10:35

5%? Even de dongle in en uit doen, 30sec? Dat is niet echt 5% van de tijd ;)

Mijn telefoon gaat (alleen in de auto) automatisch op hotspot zodra ik de kabel inplug. Dat laatste doe ik zowieso al, want ik kan niet autorijden met een 5" scherm in mijn broek.
V40 D2 R-Design | RICA 140pk/330Nm | Wit | R-Design Plus Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Sensus Connect Touch - met navigatie | privacyglass | Dubbele bodem met bagagehouder
Wil je meer met je SCT? kijk hier
Tankiej
3rd Gear member
Berichten: 266
Lid geworden op: 21.06.2013 - 10:41

RichieB schreef:1x per maand is (afhankelijk van je gebruik) toch al snel 5% van de tijd. Ik moet er niet aan denken om elke keer de WiFi hotspot aan te zetten op mijn telefoon als ik instap. Daar is juist Bluetooth voor bedacht: lekker aan laten staan. Hmm, klinkt allemaal niet ideaal.
Snelkoppeling op startscherm voor de wifi hotspot, even unlocken op het scherm drukken en weer locken. Dat is een handeling van 1 á 2 seconden. Bluetooth laat ik ook niet altijd aan staan, bespaart accucapaciteit. Dus die moet ik ook handmatig aanzetten als ik dat wil gebruiken. Dan is de wifi hotspot daarbij ook aanzetten ongeveer geen extra moeite, knopje daarvoor zit er naast bij mij :P
Plaats reactie

Terug naar “Communicatie”