Volvo service software update & Volvo on call abonnement
Geplaatst: 10.10.2013 - 10:22
Waarde forum-leden,
begin volgende maand heb ik een afspraak gemaakt bij mijn dealer voor mijn jaarlijkse onderhoudsbeurt van mijn S60 (2011). Vorig jaar rond deze tijd heb ik ook mijn auto weggebracht en het enige verschil wat ik toen kon ontdekken nadat ik de auto weer had opgehaald was dat er een meteen een verklikker geluid hoorbaar was op het moment dat de motor werd gestart en de gordel nog niet was bevestigd. Ik krijg het donkerbruine vermoeden dat er veel meer software aanpassingen hadden moeten plaatsvinden maar ik kan ze niet ontdekken.
Hoe kan ik controleren of ik strakjes wel de laatste software update heb gekregen?
En nu ik toch bezig ben: mijn Volvo on call abonnement moet worden verlengd. Je kan dat op twee manier doen, via internet of via je dealer. Het schijnt (?) echter dat er een prijsverschil is tussen deze twee mogelijkheden.
Heeft iemand enig idee wat de goedkoopste optie is?
Alvast bij voorbaat dank voor jullie antwoord!
begin volgende maand heb ik een afspraak gemaakt bij mijn dealer voor mijn jaarlijkse onderhoudsbeurt van mijn S60 (2011). Vorig jaar rond deze tijd heb ik ook mijn auto weggebracht en het enige verschil wat ik toen kon ontdekken nadat ik de auto weer had opgehaald was dat er een meteen een verklikker geluid hoorbaar was op het moment dat de motor werd gestart en de gordel nog niet was bevestigd. Ik krijg het donkerbruine vermoeden dat er veel meer software aanpassingen hadden moeten plaatsvinden maar ik kan ze niet ontdekken.
Hoe kan ik controleren of ik strakjes wel de laatste software update heb gekregen?
En nu ik toch bezig ben: mijn Volvo on call abonnement moet worden verlengd. Je kan dat op twee manier doen, via internet of via je dealer. Het schijnt (?) echter dat er een prijsverschil is tussen deze twee mogelijkheden.
Heeft iemand enig idee wat de goedkoopste optie is?
Alvast bij voorbaat dank voor jullie antwoord!