Remklauw vast
Geplaatst: 19.10.2013 - 20:34
Hoi,
Ik heb onlangs 2x meegemaakt dat een remklauw vast zat en deze door de ANWB losgemaakt moest worden. Na de eerste keer leek het te maken te hebben dat de remblokken nog maar 4mm profiel hadden (eigenlijk in minimum 3mm) waardoor de cylinder mogelijk problemen had met verder naar buiten komen. De cylinder leek goed. Gisteren had ik het probleem weer, toen heb ik de remklauw maar vervangen door een gereviseerde van de dealer. Het rubber zag er goed uit, onder de rubber was echt heel erg minimaal wat roest te zien. Ik heb op het forum nog nooit gelezen dat iemand een vastgelopen remklauw heeft gehad (V70 2.4 170pk, 2002)... de dealer gaf aan dat dit toch regelmatig voorkomt?
Ik heb onlangs 2x meegemaakt dat een remklauw vast zat en deze door de ANWB losgemaakt moest worden. Na de eerste keer leek het te maken te hebben dat de remblokken nog maar 4mm profiel hadden (eigenlijk in minimum 3mm) waardoor de cylinder mogelijk problemen had met verder naar buiten komen. De cylinder leek goed. Gisteren had ik het probleem weer, toen heb ik de remklauw maar vervangen door een gereviseerde van de dealer. Het rubber zag er goed uit, onder de rubber was echt heel erg minimaal wat roest te zien. Ik heb op het forum nog nooit gelezen dat iemand een vastgelopen remklauw heeft gehad (V70 2.4 170pk, 2002)... de dealer gaf aan dat dit toch regelmatig voorkomt?