Ik heb iets vreemds :?
Ik heb een nieuwe V40 met premium sound. In het audio instelmenu staan echter geen instelmogelijkheden voor de subwoofer. Alle andere instelmogelijkheden zoals surroundlevel, geluidspodium enz enz staan er wel. Alleen de subwoofer dus niet. De mogelijkheid staat wel in de handleiding.
Is er misschien een software update geweest waarbij de instelmogelijkheid is vervallen? Of moet ik even langs de dealer ?
Geen subwoofer instelmogelijkheid bij premium sound
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
dat zou ik ook denken
Volvo for life
- Jausie
- 1st Gear member
Maar waarom staan er dan wel instel mogelijkheden voor de subwoofer in de handleiding als er geen subwoofer in de auto zit? Of is dat zweedse humor?
Volvo V40 D2 R-Design MY2014 - Titanium Grey metallic - R-Design Plus line - Business Pack Pro met Premium sound
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Handleiding zal wellicht universeel zijn.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- Jausie
- 1st Gear member
Het is inderdaad vreemd. En op zn minst verwarrend. Met name ook omdat de rest van de instel mogelijkheden zoals omschreven in de handleiding exact overeenkomen met de geluidsinstallatie van de auto.
Bij de instellingen van de subwoofer staat zelfs nog een superscript 1; alleen in geval van premium sound multimedia. En dat zit ook in mijn auto.
Het maakt me verder niet zo heel veel uit want ik ben tevreden met de installatie en de auto maar het is wel een beetje maf.
Bij de instellingen van de subwoofer staat zelfs nog een superscript 1; alleen in geval van premium sound multimedia. En dat zit ook in mijn auto.
Het maakt me verder niet zo heel veel uit want ik ben tevreden met de installatie en de auto maar het is wel een beetje maf.
Volvo V40 D2 R-Design MY2014 - Titanium Grey metallic - R-Design Plus line - Business Pack Pro met Premium sound