Ik heb een Yatour iPod adapter ingebouwd in mijn Roffel, in combinatie met een SC-805.
Geluid is prima, alleen de bediening werkt niet via de radio. Druk ik op volgende track of vorige track, of kies ik met de knoppen 1-6 een andere map, dan speelt hij gewoon hetzelfde nummer opnieuw af. Bediening werkt alleen via de iPod zelf en dat is natuurlijk niet de bedoeling want de iPod heb ik nu juist uit het zicht verstopt in de asbak.
Heb al zitten pielen met de radio uitzetten en weer aanzetten, de iPod uitzetten en aanzetten, iPod opnieuw aansluiten etc in alle denkbare volgordes maar bediening via de SC805 werkt gewoon niet.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Zoeken op internet is tot nu toe ook vrij nutteloos gebleken want er wordt overal zoveel reclame voor dat ding gemaakt dat hoe je ook zoekt: je komt alleen maar uit op sites die het ding te koop hebben. En een algemeen Yatour-gebruikersforum lijkt er ook niet te zijn helaas.
Yatour iPod adapter - bediening op SC805 werkt niet
-
- 2nd Gear member
Laatst gewijzigd door glenfiddich1983 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo S70 2.5T (1998, LPi, 284.000 km)
Volvo 850 2.5 10V (1996, LPi, 402.000 km)
Volvo 940 2.3 Turbo Estate (B230FT, 1991)
Volvo 850 2.5 10V (1996, LPi, 402.000 km)
Volvo 940 2.3 Turbo Estate (B230FT, 1991)
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Tjsa... lastig.
VAAK (niet altijd) is het de "oude rommel" die wordt aangeboden, ding is niet te upgraden door den Nederlander, en daar zit je met je oude firmware.
Ik zou je verkoper eens aanspreken...
VAAK (niet altijd) is het de "oude rommel" die wordt aangeboden, ding is niet te upgraden door den Nederlander, en daar zit je met je oude firmware.
Ik zou je verkoper eens aanspreken...
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
-
- Starter
Het kan meerdere oorzaken hebben. Software/firmware van de radio kan met de jaren defect raken. Deze kan door de dealer opnieuw worden ingelezen.
Soms helpt het om de accuklem even los te maken, zo wordt de boordcomputer gerestart en de radio gaat het kastje als een CD-wisselaar opnieuw initialiseren.
Hoop dat het helpt.
Soms helpt het om de accuklem even los te maken, zo wordt de boordcomputer gerestart en de radio gaat het kastje als een CD-wisselaar opnieuw initialiseren.
Hoop dat het helpt.
-
- Starter
Ik heb ook problemen gehad met mijn ipod volvo adapter.
Je zou contact op kunnen nemen met Car Interface, ze zijn volgens mij de officiële dealer van Yatour in NL:
http://www.carinterface.nl/contact
Je zou contact op kunnen nemen met Car Interface, ze zijn volgens mij de officiële dealer van Yatour in NL:
http://www.carinterface.nl/contact
-
- Starter
Is er een oplossing bekend? Heb namelijk exact hetzelfde probleem...
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Wat voor adapter heb je?
En wat werkt er niet?
En wat werkt er niet?
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu