Volvo S60L Hybride - elektriciteit nu gecombineerd met benzine
Geplaatst: 10.04.2014 - 09:34
Tot op heden, de Volvo hybride wereld alleen aangeboden elektriciteit in combinatie met diesel. Maar nu S60L Hybrid heeft zijn wereldpremière en vervolgens de dieselmotor wordt vervangen door een turbocharged bensinare.
Auteur: Mattias Rabe
In ongeveer anderhalf jaar heeft Volvo bood klanten een hybride optie in de vorm van de V60 Plug-in Hybrid . Een efficiënte maar krachtige diesel hybride waarin de twee energiebronnen goed voor de aandrijving van elk wielstel. De auto is dus vierwielaandrijving, terwijl ondanks 215 plus 68 pk stoot slechts 48 gram koolstofdioxide per kilometer (0,18 liter per mil).
Maar ... de auto, ondanks de lof van de media en de eigenaar, gedeeltelijk ondervraagd omdat het een diesel hybride. Velen zijn namelijk eisen een benzine-hybride en dergelijke is niet aan de Volvo naast de V60 Plug-in Hybrid . Pas nu, dat is.
Voor nu is het tijd voor Volvo om de stap naar benzine hybride auto ter wereld. Je doet het met S60L Hybrid die zal te zien zijn op de Motor Show in Peking, die af in iets meer dan tien dagen. Schopt Volvo S60L had zijn wereldpremière in november vorig jaar, met een omzet lancering in december. De L betekent dat er een model versie met een lange wielbasis drie inches langer (totaal 286 cm) dan de standaard S60. Het model wordt alleen verkocht in China, waar de vraag naar extra beenruimte op de achterbank is groot. Op onze stem hier op teknikensvarld.se bleek dat meer dan acht van de 10 bezoekers willen S60L zien met extra beenruimte op de Zweedse markt. Hoor je dat, Volvo?
Het is deze verlengde S60 wordt Volvo's diesel hybride opties. Het is dan ook alleen bedoeld voor de Chinese markt.
Powertrain hart van de Volvo S60L Hybrid is de helft van een turbocharged benzinemotor met cilinderinhoud van 2,0 liter. Er wordt gezegd dat 200 pk, dezelfde kracht cijfer dat werd aangekondigd voor 2,0 T optie wanneer S60L werd officieel te leveren. Maar 2.0 T heeft in China, net als de T4 motor in Zweden, 180 pk. Zo, we vermoeden dat S60L Hybrid heeft een 180-pk turbomotor (met uitzondering van de VEA) met maxvrid van 300 Newton meter onder de motorkap.
De tweede helft bestaat uit een elektromotor van 68 pk (50 kW). Het vermogen leidt ons meteen vermoeden dat het dezelfde motor gebruikt in de V60 Plug-in Hybrid. Het levert een koppel van 200 Nm, wat zou betekenen dat S60L Hybrid heeft een totaal maxvrid van 500 newtonmeter.
Als aandrijflijn configuratie is hetzelfde als in laddhybridversionen van V60, dat is belastbaar (de naam geeft de indruk van anderen) en vierwielaandrijving, valt nog te bezien.
De prijs voor Volvo S60L Hybrid in China wordt gezegd om te landen op de tegenwaarde 335 000 kronen. Dat vergelijkt met de V60 Plug-in Hybrid in Zweden kost van 526 000. S60L Hybrid gaat over de verkoop aan Chinese klanten later dit jaar.
Voor meer informatie krijgen we wanneer de Motor Show in Peking heeft de poorten geopend voor dit jaar.
Als je teleurgesteld dat deze Volvo-benzine hybride alleen worden verkocht in China waren, misschien kun je genieten van het voordeel van de kennisgeving van vorig jaar dat de V60 zal komen als bensinladdhybrid .
Bron: Teknikensvärld - Vertaling Google
Auteur: Mattias Rabe
In ongeveer anderhalf jaar heeft Volvo bood klanten een hybride optie in de vorm van de V60 Plug-in Hybrid . Een efficiënte maar krachtige diesel hybride waarin de twee energiebronnen goed voor de aandrijving van elk wielstel. De auto is dus vierwielaandrijving, terwijl ondanks 215 plus 68 pk stoot slechts 48 gram koolstofdioxide per kilometer (0,18 liter per mil).
Maar ... de auto, ondanks de lof van de media en de eigenaar, gedeeltelijk ondervraagd omdat het een diesel hybride. Velen zijn namelijk eisen een benzine-hybride en dergelijke is niet aan de Volvo naast de V60 Plug-in Hybrid . Pas nu, dat is.
Voor nu is het tijd voor Volvo om de stap naar benzine hybride auto ter wereld. Je doet het met S60L Hybrid die zal te zien zijn op de Motor Show in Peking, die af in iets meer dan tien dagen. Schopt Volvo S60L had zijn wereldpremière in november vorig jaar, met een omzet lancering in december. De L betekent dat er een model versie met een lange wielbasis drie inches langer (totaal 286 cm) dan de standaard S60. Het model wordt alleen verkocht in China, waar de vraag naar extra beenruimte op de achterbank is groot. Op onze stem hier op teknikensvarld.se bleek dat meer dan acht van de 10 bezoekers willen S60L zien met extra beenruimte op de Zweedse markt. Hoor je dat, Volvo?
Het is deze verlengde S60 wordt Volvo's diesel hybride opties. Het is dan ook alleen bedoeld voor de Chinese markt.
Powertrain hart van de Volvo S60L Hybrid is de helft van een turbocharged benzinemotor met cilinderinhoud van 2,0 liter. Er wordt gezegd dat 200 pk, dezelfde kracht cijfer dat werd aangekondigd voor 2,0 T optie wanneer S60L werd officieel te leveren. Maar 2.0 T heeft in China, net als de T4 motor in Zweden, 180 pk. Zo, we vermoeden dat S60L Hybrid heeft een 180-pk turbomotor (met uitzondering van de VEA) met maxvrid van 300 Newton meter onder de motorkap.
De tweede helft bestaat uit een elektromotor van 68 pk (50 kW). Het vermogen leidt ons meteen vermoeden dat het dezelfde motor gebruikt in de V60 Plug-in Hybrid. Het levert een koppel van 200 Nm, wat zou betekenen dat S60L Hybrid heeft een totaal maxvrid van 500 newtonmeter.
Als aandrijflijn configuratie is hetzelfde als in laddhybridversionen van V60, dat is belastbaar (de naam geeft de indruk van anderen) en vierwielaandrijving, valt nog te bezien.
De prijs voor Volvo S60L Hybrid in China wordt gezegd om te landen op de tegenwaarde 335 000 kronen. Dat vergelijkt met de V60 Plug-in Hybrid in Zweden kost van 526 000. S60L Hybrid gaat over de verkoop aan Chinese klanten later dit jaar.
Voor meer informatie krijgen we wanneer de Motor Show in Peking heeft de poorten geopend voor dit jaar.
Als je teleurgesteld dat deze Volvo-benzine hybride alleen worden verkocht in China waren, misschien kun je genieten van het voordeel van de kennisgeving van vorig jaar dat de V60 zal komen als bensinladdhybrid .
Bron: Teknikensvärld - Vertaling Google