Volvodrive Magazine nr 19

In deze rubriek alles over het vakblad voor de Volvoliefhebber.
Gebruikersavatar
Boreas
2nd Gear member
Berichten: 239
Lid geworden op: 25.09.2011 - 13:56

lint schreef: Laat maar in zijn sop gaar koken, daar komen wij nooit uit en volgens mij is Boreas tamelijk eigenwijs en niet makkelijk te overtuigen.
Om mezelf van enkele minuten geleden te citeren:

"Hopelijk is er een graficus in de zaal :-) die wel in staat is een adequate en zakelijke reactie te geven op mijn lekenoordeel. Dan ben ik de eerste op mijn ongelijk te erkennen . "
Meus automobilis non volvit, sed currit.
Gebruikersavatar
Boreas
2nd Gear member
Berichten: 239
Lid geworden op: 25.09.2011 - 13:56

dbosker schreef:
Boreas schreef: Dan ben ik de eerste op mijn ongelijk te erkennen :sick:.
Dat zou dan voor het eerst zijn :D
Dan heb je echt niet goed oplet bij de inmiddels verdwenen discussie over de naamgeving XC en cross country. :-)
Meus automobilis non volvit, sed currit.
Gebruikersavatar
V70/2.4D/2003
8th Gear member
Berichten: 16544
Lid geworden op: 03.12.2009 - 11:03
Locatie: Noord-Groningen

En voor Dick nog eenmaal troelala en een oprechte +1.
*Al dat gejank over welke soort papier het is. Al drukken ze het op krantenpapier, het gaat om de inhoud van het blad*
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Gebruikersavatar
Ben
Executive Member
Berichten: 40458
Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
Locatie: Even ten noorden van de Paltz
Contacteer:

Ja mijnheer Boreas, ik heb een grafische opleiding genoten en vele jaren in de drukkerijwereld gefunctioneerd.
Zowel papier- als drukwaliteit zijn vergelijkbaar met b.v. Carros en andere glossies, beter dan Topgear, Autovisie en zeker Autoweek.
Het lijkt er op alsof mijnheer Boreas VolvoDrive Magazine nog nooit in hand heeft gehad.

En of ik nou eigenaar van dit forum ben of niet is niet van invloed op mijn mening en de dingen die ik schrijf.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Gebruikersavatar
Boreas
2nd Gear member
Berichten: 239
Lid geworden op: 25.09.2011 - 13:56

Ben schreef: Ja mijnheer Boreas, ik heb een grafische opleiding genoten en vele jaren in de drukkerijwereld gefunctioneerd.
Zowel papier- als drukwaliteit zijn vergelijkbaar met b.v. Carros en andere glossies, beter dan Topgear, Autovisie en zeker Autoweek.
Het lijkt er op alsof mijnheer Boreas VolvoDrive Magazine nog nooit in hand heeft gehad.

En of ik nou eigenaar van dit forum ben of niet is niet van invloed op mijn mening en de dingen die ik schrijf.
Mijnheer Ben, in dat geval neem ik onmiddellijk van u op uw gezag aan wat u zegt over VDM.

Verder ging het niet over uw mening, maar om het feit dat u (en anderen) mij persoonlijk aanviel i.p.v. zakelijk te reageren.
Meus automobilis non volvit, sed currit.
Gebruikersavatar
dbosker
6th Gear member
Berichten: 3320
Lid geworden op: 18.01.2014 - 13:06
Locatie: Weener

Boreas schreef:Verder ging het niet over uw mening, maar om het feit dat u (en anderen) mij persoonlijk aanviel i.p.v. zakelijk te reageren.
Doet mij een beetje aan de lagere school denken - altijd anderen die het gedaan hebben ............
Maar - actie = reactie
Daarmee zijn we volledig off topic, en ik vind het wel mooi zo voor vanavond. Op het moment loop ik met een Holter ECG om (24-uurs hartmonitoring). Ik vraag mij af hoe ik deze discussie in het bijbehorende dagboekje moet noteren :D

laatste Volvo (960) verkocht
Gebruikersavatar
dbosker
6th Gear member
Berichten: 3320
Lid geworden op: 18.01.2014 - 13:06
Locatie: Weener

nog eentje dan - wie de schoen past trekke hem aan .....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

laatste Volvo (960) verkocht
Gebruikersavatar
lint
Geartronic member
Berichten: 27003
Lid geworden op: 23.02.2007 - 00:12
Locatie: Ridderkerk

dbosker schreef:
Boreas schreef:Verder ging het niet over uw mening, maar om het feit dat u (en anderen) mij persoonlijk aanviel i.p.v. zakelijk te reageren.
Doet mij een beetje aan de lagere school denken - altijd anderen die het gedaan hebben ............
Maar - actie = reactie
Daarmee zijn we volledig off topic, en ik vind het wel mooi zo voor vanavond. Op het moment loop ik met een Holter ECG om (24-uurs hartmonitoring). Ik vraag mij af hoe ik deze discussie in het bijbehorende dagboekje moet noteren :D
Ik denk dat deze discussie wel hartslag verhogend heeft gewerkt, ga je morgen zien bij het uitlezen van Holter.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
V40 T3 Polar+ Sport 2019
BMW Z4 2007
Gebruikersavatar
Jeroen
5th Gear member
Berichten: 1552
Lid geworden op: 20.10.2009 - 18:58
Contacteer:

Is Boreas niet in de war met MYVolvo magazine wat gemaakt en verstuurd wordt door Volvo NL?
Volvo XC60 D5 Summum > Volvo V60 D6 Pure Limited > Volvo XC90 T8 Inscription > Volvo V60 T6 Inscription

Fototopic - Website fotografie - Facebook
Gebruikersavatar
dbosker
6th Gear member
Berichten: 3320
Lid geworden op: 18.01.2014 - 13:06
Locatie: Weener

Ik denk dat deze discussie wel hartslag verhogend heeft gewerkt, ga je morgen zien bij het uitlezen van Holter.


ik vrees het ook. :'(
Laatst gewijzigd door dbosker op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.

laatste Volvo (960) verkocht
Gebruikersavatar
Boreas
2nd Gear member
Berichten: 239
Lid geworden op: 25.09.2011 - 13:56

Jeroen schreef: Is Boreas niet in de war met MYVolvo magazine wat gemaakt en verstuurd wordt door Volvo NL?
Ik vrees van wel, bedenk ik op de vroege ochtend :alien:. Nederig excuus aan allen die ik deze keer onterecht op hun ziel heb getrapt en in het bijzonder aan de maker van het ongetwijfeld fraaie, maar mij onbekende blad. Ik zal er eentje aanschaffen (heb inmiddels de site van het blad bekeken). Scherp opgemerkt Jeroen! Over dat blad Volvo Drive Magazine heb ik dus (nog) geen mening. Mijn kritische opmerkingen sloegen op dat andere magazine: MYVolvo Magazine.

Kunnen we de discussie nog een keer overdoen, als het licht ontvlambare hart van de heer DBosker dat allemaal nog aan kan. :-)
Meus automobilis non volvit, sed currit.
Gebruikersavatar
Silver_R
6th Gear member
Berichten: 3804
Lid geworden op: 06.08.2010 - 19:23

Jeroen schreef: Is Boreas niet in de war met MYVolvo magazine wat gemaakt en verstuurd wordt door Volvo NL?
Mag het niet hopen.
Gebruikersavatar
BlackcurrantV70
7th Gear member
Berichten: 8103
Lid geworden op: 06.05.2008 - 13:13
Locatie: Tussen EBBR en EBAW

Dus die hele discussie ging over MyVolvo, daar waar de eerste post in dit topic al een foto toont van "VOLVODRIVE" ????

Tjonge tjonge, nu gaat de heer Boreas zo nog vertellen, oei zit ik hier op het Volvo forum, ik moest bij Skoda zijn !
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder, professional business pack, etc...

Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum + enkele opties Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum + Xenium pack Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 6cyl diesel 300.000km
Gebruikersavatar
dbosker
6th Gear member
Berichten: 3320
Lid geworden op: 18.01.2014 - 13:06
Locatie: Weener

Boreas schreef:
Jeroen schreef: Is Boreas niet in de war met MYVolvo magazine wat gemaakt en verstuurd wordt door Volvo NL?
Ik vrees van wel, bedenk ik op de vroege ochtend :alien:. Nederig excuus aan allen die ik deze keer onterecht op hun ziel heb getrapt en in het bijzonder aan de maker van het ongetwijfeld fraaie, maar mij onbekende blad. Ik zal er eentje aanschaffen (heb inmiddels de site van het blad bekeken). Scherp opgemerkt Jeroen! Over dat blad Volvo Drive Magazine heb ik dus (nog) geen mening. Mijn kritische opmerkingen sloegen op dat andere magazine: MYVolvo Magazine.

Kunnen we de discussie nog een keer overdoen, als het licht ontvlambare hart van de heer DBosker dat allemaal nog aan kan. :-)
Mijn hart is niet licht ontvlambaar, maar jij praat over zaken waar je geen jota verstand van hebt (zoals wel meer zaken). Dat blijkt wel eens en te meer. Dus vandaar nog een keer voor jou:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

laatste Volvo (960) verkocht
Gebruikersavatar
V70/2.4D/2003
8th Gear member
Berichten: 16544
Lid geworden op: 03.12.2009 - 11:03
Locatie: Noord-Groningen

BlackcurrantV70 schreef: Dus die hele discussie ging over MyVolvo, daar waar de eerste post in dit topic al een foto toont van "VOLVODRIVE" ????

Tjonge tjonge, nu gaat de heer Boreas zo nog vertellen, oei zit ik hier op het Volvo forum, ik moest bij Skoda zijn !
in één woord: BRILJANT :D
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Gebruikersavatar
Ben
Executive Member
Berichten: 40458
Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
Locatie: Even ten noorden van de Paltz
Contacteer:

Vanaf nu neem ik niets van wat de heer Boreas nog schrijft nog serieus.
Als je standpunten gaat innemen over dingen die je niet hebt gezien trek ik alles van wat hij te berde brengt op voorhand in twijfel.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Gebruikersavatar
diesel01
8th Gear member
Berichten: 19843
Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27

Jeroen schreef: Is Boreas niet in de war met MYVolvo magazine wat gemaakt en verstuurd wordt door Volvo NL?
Old skool dooie bomen, gewoon een appi op Phone of Pad.
Scheelt weer een boom en kunnen we daardoor weer gas gaven in onze overpowerd automobielen :lol:
@Ben in andere standpunten was dhr. Boreas ook al volledig de weg kwijt en dacht ik dat het aan mij lag.
Ik weet nu beter....
Laatst gewijzigd door diesel01 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
V90 D5 AWD Inscription Polestar.
V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
Gebruikersavatar
lint
Geartronic member
Berichten: 27003
Lid geworden op: 23.02.2007 - 00:12
Locatie: Ridderkerk

Ben schreef: Vanaf nu neem ik niets van wat de heer Boreas nog schrijft nog serieus.
Als je standpunten gaat innemen over dingen die je niet hebt gezien trek ik alles van wat hij te berde brengt op voorhand in twijfel.
Inderdaad, de geloofwaardigheid van Boreas wordt door dit soort zaken niet beter, sterker nog neemt alleen maar af.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
V40 T3 Polar+ Sport 2019
BMW Z4 2007
Gebruikersavatar
Boreas
2nd Gear member
Berichten: 239
Lid geworden op: 25.09.2011 - 13:56

Het schijnt inderdaad een nieuw trend te worden in Nederland: te schoppen tegen iemand die zijn excuses heeft ge maakt en dus op de grond ligt. Ik had een sportievere reactie verwacht op de ruiterlijke erkenning van mijn vergissing. Ga nog even zo door onder leiding van mijnheer Ben ......
Meus automobilis non volvit, sed currit.
Gebruikersavatar
Ben
Executive Member
Berichten: 40458
Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
Locatie: Even ten noorden van de Paltz
Contacteer:

Sorry mijnheer Boreas, maar dat is een hele verkeerde opmerking.
Om dit non-onderwerp niet nog verder uit de hand te laten lopen doe ik dit topic op slot.
Laatst gewijzigd door Ben op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Gesloten

Terug naar “Volvo Drive Magazine”