Vloeken in de kerk.

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
ferkeap
1st Gear member

Voor mijn smurf ben ik dus straks op zoek naar wintervelgen en banden.

Nu is dit waarschijnlijk vloeken in de kerk maar ik zat te denken aan gewoon zwart of evt. donkergrijs gespoten metalen velgen.
Ook een beetje in de trend van wat je veel bij de vw tjes ziet. Een brede velg/band combi met daarin een "sierring" om de rand.

Reden van deze keuze en ook de keuze om voor zomers bij de 16 " te blijven is dat het om een lesauto gaat.
Dus een beetje extra rubber kan in dit geval geen kwaad. :-)

Geheel zwart vind ik wel erg goed staan bij deze kleur. Ook wat minder poetsen omdat het remslijpsel wat minder op zal vallen.
Zijn er hier ook leden die winters gewoon op staal rijden?

Een setje 2 hands 16" is natuurlijk ook een evt. optie.
ferkeap
1st Gear member

Oh ja ook een beetje "vloeken in de kerk" om deze vraag in begin zomer te vragen.
V50 R
6th Gear member

Ik zou gewoon even met een dealer contact opnemen, zeker de grotere vestigingen in de randstad. Worden momenteel veel 16inch velgen ingeruild ivm de nieuwe D4, dus je kan vast voor een leuke prijs een matres velgenset krijgen met winterbanden. Voor de dealer een snelle turnover en voor jou wellicht een mogelijkheid om lm velgen in de winter te rijden?
Plaats reactie

Terug naar “V40”