Pagina 1 van 2
Verschil D6 MY14 - MY15
Geplaatst: 07.07.2014 - 22:39
door Paul
Wat beeld bij de verschillen, let bij interieur vooral op de radio volume knopjes en de nieuwe spiegel.
Verder veel grijs van R-design en toch het glimmende zwart van de D6... Had verwacht dat dit alles mat grijs zou zijn.
Bij de Polestar is het hele R-design pakket weer glimmend zwart (voor wat ik er van kon zien)
Re: Verschil D6 MY14 - MY15
Geplaatst: 07.07.2014 - 22:48
door lint
Vooral de achterkant met echte uitlaten van de R-design is veel stoerder.
Re: Verschil D6 MY14 - MY15
Geplaatst: 07.07.2014 - 22:48
door V50 R
De gewone d6 ziet er een stuk mooier uit. Met name de uitlaten maken de achterkant design technisch af bij de my2014, de rdesign diffuser my2015 oogt wat smal.
Re: Verschil D6 MY14 - MY15
Geplaatst: 07.07.2014 - 22:59
door Thom
Idd, doe mij die vierkante pijpen van een niet-R Design maar! Enne Paul...heb jij de primeur, de eerste Polestar D6

Re: Verschil D6 MY14 - MY15
Geplaatst: 07.07.2014 - 23:20
door rsnhakan
Ik vind die nieuwe knoppen niets. Heb ze vandaag gezien. De binnenspiegel is wennen denk ik. Staat niet verkeerd.
Re: Verschil D6 MY14 - MY15
Geplaatst: 08.07.2014 - 07:03
door Paul
Thom schreef:
Idd, doe mij die vierkante pijpen van een niet-R Design maar! Enne Paul...heb jij de primeur, de eerste Polestar D6
Nee er rijden er nog meer rond...
Re: Verschil D6 MY14 - MY15
Geplaatst: 08.07.2014 - 08:07
door jp-v60
kan je de polestar tuning dan al krijgen ?
Re: Verschil D6 MY14 - MY15
Geplaatst: 08.07.2014 - 08:33
door Paul
Beta-programma

Re: Verschil D6 MY14 - MY15
Geplaatst: 08.07.2014 - 08:56
door Jaromir
Dat je moet betalen voor een uitschakelbare passagiers sirbag valt mij ook erg tegen...
Dat was bij mijn my13 niet
Was gister bij de dealer voor gratis zomercheck en weer nieuwe banden
Re: Verschil D6 MY14 - MY15
Geplaatst: 08.07.2014 - 09:06
door jvov60
Eens met V50 R en Thom: de strakke uitlaten van de normale D6 zijn veel fraaier dan de wat kinderachtige pijpjes met veel overbodig kunststof er omheen van de R-Design.
Re: Verschil D6 MY14 - MY15
Geplaatst: 08.07.2014 - 09:24
door IV39
Paul schreef:
Beta-programma
Hij wel, en hoe bevalt het?
De tuning komt er dus toch?
Re: Verschil D6 MY14 - MY15
Geplaatst: 08.07.2014 - 10:47
door RichieB
En mijn dealer maar roepen dat het echt niet kan. Had ook wel beta-tester willen zijn.

Re: Verschil D6 MY14 - MY15
Geplaatst: 08.07.2014 - 11:12
door Gerardhh
Goed geregeld Paul

Hoeveel extra vermogen levert het op?
Re: Verschil D6 MY14 - MY15
Geplaatst: 08.07.2014 - 11:13
door rsnhakan
Wat ik heb vernomen is dat het extra vermogen/koppel gelijk is aan dat van een D5 AWD met Polestar tuning.
Re: Verschil D6 MY14 - MY15
Geplaatst: 08.07.2014 - 16:40
door Paul
Jaromir schreef:
Dat je moet betalen voor een uitschakelbare passagiers sirbag valt mij ook erg tegen...
Dat was bij mijn my13 niet
Was gister bij de dealer voor gratis zomercheck en weer nieuwe banden
Die airbag is iets wat ze elk jaar aan en uit schakelen. MY08 en MY09 was bijbetalen, MY11 was het gratis, MY14 gratis, MY15 betalen

Re: Verschil D6 MY14 - MY15
Geplaatst: 08.07.2014 - 16:41
door Paul
rsnhakan schreef:
Wat ik heb vernomen is dat het extra vermogen/koppel gelijk is aan dat van een D5 AWD met Polestar tuning.
Yep, dat klopt!
Re: Verschil D6 MY14 - MY15
Geplaatst: 08.07.2014 - 16:42
door rsnhakan
MY14.5 ook betalen

En gelukkig maar, ik hoef die klemmetjes niet aan de passagierszijde. Doet zeer als je je eraan stoot.
Re: Verschil D6 MY14 - MY15
Geplaatst: 08.07.2014 - 18:36
door Paul
Klemmetjes? Waar zitten die?
Re: Verschil D6 MY14 - MY15
Geplaatst: 08.07.2014 - 18:46
door Thom
Maar nu de hamvraag...wat merk je van die Polestar-upgrade???
Re: Verschil D6 MY14 - MY15
Geplaatst: 08.07.2014 - 18:49
door Paul
Ik zou het doen
