Pagina 1 van 1
ik overweeg een 940 uit 1990.
Geplaatst: 07.01.2015 - 12:29
door Willem724
Ik overweeg een 940 te kopen, deze:
http://ww3.autoscout24.nl/classified/26 ... asrc=st|as
nu heeft hij wel wat punten voor de apk:
- Remslangen achter(droogtescheuren en 1x bult op deze)
- Heupgordel achterbank(beschadigd)
- Stuurhuis is lek
Wat denken jullie?
en hoeveel zou vervangen van remslangen en stuurhuis me kosten.
adresjes?
Sowieso de vraag, wat doet een 940 2.3i op benzine in het verbruik?
Re: ik overweeg een 940 uit 1990.
Geplaatst: 07.01.2015 - 17:59
door lint
Laten staan en voor iets meer geld een goede 940 kopen is verstandiger.
Re: ik overweeg een 940 uit 1990.
Geplaatst: 08.01.2015 - 10:38
door MU
De 2.3 doet iets van 1:10. Een goede site om praktijkverbruiken op te zoeken in spritmonitor.de
Re: ik overweeg een 940 uit 1990.
Geplaatst: 08.01.2015 - 14:41
door mad
Let op: "al déze genoemde opties werken"..... de rest blijkbaar niet!? Eens met Lint overigens....
Re: ik overweeg een 940 uit 1990.
Geplaatst: 09.01.2015 - 11:46
door LtStone
Een 940 kopen? DOEN niet over nadenken, het is een hele fijne auto!
Deze 940 kopen? NIET DOEN, zoek op je gemak verder (nooit, nooit, nooit, nooit, nooit, nooit, nooit een auto kopen zonder APK)
Door de vorm en de techniek van toen zijn ze uiteraard geen zuinigheidsvechters.
Als dat je gaat knagen neem dan een wat kleiner, lichter model...
Re: ik overweeg een 940 uit 1990.
Geplaatst: 11.01.2015 - 20:51
door T5 gek
Ik heb nu een paar keer een auto gekocht zonder APK. Als de defecten bekend zijn middels een APK keuringsrapport met de afkeurpunten heb je gelijk inzichtelijk wat je moet doen. Neem iemand mee die er kijk op heeft. Dan kun je rustig zonder APK kopen. De prijs moet er dan wel naar zijn! Anders zijn er zat met APK. En die hoeven ook de hoofdprijs niet te kosten.
Ik ben er nu 1 keer tegen aan gelopen dat er meer achterweg kwam.
Tip van Flip:
Direct schorsen als je hem over hebt. Dat zijn pittige boetes die rdw uitdeelt na een maand of 3/4. Heb ik helaas ook ervaring mee.