Pagina 1 van 3
Volvo V10
Geplaatst: 27.07.2006 - 16:52
door Maurice Pierik
Als Volvo ooit in het B-segment actief gaat worden, dan lijkt me onderstaande wel een aardige:

Ik heb 'm op de Fiesta gebaseerd, en behalve diens voorruit en handgrepen heb ik daar weinig van heel gehouden.
De V10 is bedoeld als een concurrent van de Clio, 207, Punto, Polo en dergelijke. Dus hij is een maat kleiner dan de C30.
Geplaatst: 27.07.2006 - 16:58
door liquid_force
heb er maar 1 woord voor: lelijk ...
Geplaatst: 27.07.2006 - 18:16
door bart simpson
Maurice toch..... zo'n krummel, das niks toch voor Volvo?
Geplaatst: 27.07.2006 - 18:31
door menjo
Leuke photoshop, maar ik denk niet dat Volvo in dit segment iets te zoeken heeft.
Geplaatst: 27.07.2006 - 18:43
door Maurice Pierik
bart simpson schreef:Maurice toch..... zo'n krummel, das niks toch voor Volvo?
Volgens mij heb je groot gelijk.
Neemt niet weg dat het wel grappig is om grenzen te verleggen.
Kon 't onderstaande nog even niet laten:
V10 T4:
Oja, als je V10 iets te haastig leest, staat er 'vlo'

Geplaatst: 27.07.2006 - 18:59
door Bottleneck
Wie weet heb je een vooruitziende blik...
Geplaatst: 27.07.2006 - 19:26
door bart simpson
Maurice Pierik schreef:Oja, als je V10 iets te haastig leest, staat er 'vlo'

Ik ga vast vlooienpoeder halen

Geplaatst: 27.07.2006 - 21:13
door s80t6
ik voelde ook al wat jeuk hier en daar...
maar leuk geshoped wel, tot de voordeur vind ik 'm mooi, daarna wordt het minder
Geplaatst: 27.07.2006 - 22:59
door roever
De antenne heb je ook gehouden zie ik, op een Volvo hoort toch echt een electrische vind ik!
Wel leuk gedaan trouwens, maar ik hoop iig dat ze hier nooit aan beginnen...
Geplaatst: 28.07.2006 - 00:32
door Michael Oud
Lijkt me niets.
Ik dacht trouwens eerst dat er een nieuwe motor ontwikkeld was...
Geplaatst: 28.07.2006 - 03:38
door hvl
Zal ford nooit toestaan
Geplaatst: 28.07.2006 - 11:49
door Tomba
Een kleine klasse model voor Volvo is op zich een goed idee.
Maar er moet op de degelijkheid in het design gelet worden.
Vandaar dat een Fiesta mijns inziens geen goede basis is. Ik denk dat er dan een wat extremer en onderscheidend design gekozen moet worden.
Geplaatst: 28.07.2006 - 16:19
door Volvo Viking
leuk gedaan.
Geplaatst: 03.08.2006 - 21:59
door kuiper
Leuk gedaan Maurice!
Maar laten we hopen dat het nooit waarheid wordt...
Kuiper
Geplaatst: 06.08.2006 - 17:11
door bart15
Als er ooit een kleinere Volvo als de C30 zal komen zal dat denkt iets futuristisch zijn zoals een doorontwikkeling van de Tandem of 3CC. De benaming zou dan eerder zijn S20? Of evt een totaal nieuwe benaming voor deze energie zuinige vervoersmiddelen

Geplaatst: 06.08.2006 - 17:21
door bart simpson
geinig maar volstrekt ongeschikt als "daily driver"
Geplaatst: 07.08.2006 - 16:38
door Maurice Pierik
S20 zou voor een sedan moeten staan. Ik denk maar niet dat ik een sedannetje ga verzinnen op een V10. Ik vind eerlijk gezegd de S40 al klein genoeg.
Geplaatst: 07.08.2006 - 17:49
door bart15
Zo'n Tandem lijkt me best handig uiteraard als 2e auto om je snel tussen het stadsverkeer voort te bewegen makkelijk inparkeren en weinig kilometerkosten.
Het grootste gedeelte van de tijd die je door brengt in de auto zit je toch alleen. Waarom zou je die tijd dan niet doorbrengen in een kleine auto?
Geplaatst: 07.08.2006 - 17:51
door bart simpson
bart schreef:Zo'n Tandem lijkt me best handig uiteraard als 2e auto om je snel tussen het stadsverkeer voort te bewegen makkelijk inparkeren en weinig kilometerkosten.
Het grootste gedeelte van de tijd die je door brengt in de auto zit je toch alleen. Waarom zou je die tijd dan niet doorbrengen in een kleine auto?
Om er dan voor de resterende tijd een grote gezinsauto bij te hebben?
Geplaatst: 07.08.2006 - 17:57
door bart15
Dat hoeft niet altijd voordeliger te zijn. Qua aanschaf natuurlijk wel je hoeft maar 1 auto aan te schaffen maar aan brandstofverbruik en onderhoudskosten zal je een hoop besparen. Ook milieubewuster en een 2e auto is toch wel handig
