Sinds een dag of twee kan ik de sproeiers van de ruitenwisser aan de voorzijde niet meer gebruiken. Erg onpraktisch met dit vochtige weer waarin veel is gestrooid. Veel rommel op de voorruit dus. De sproeimotor werkt, er is voldoende vloeistof aanwezig (achterruit sproeier werkt prima). Na wat testen met de motorkap open en een t-stukje van de sproeislang te hebben verwijderd kwam ik er achter dat er een dopje miste.
De wisservloeistof gaat nu dus vrolijk de motorruimte in, niet ideaal. De toedracht? Ik heb met bevroren ruiten geprobeerd te sproeien, ik vermoed dat de sproeigaatjes dicht zaten gevroren en door de druk het dopje er af is geblazen?
Ik heb in ieder geval de garage gemaild en gevraagd naar een nieuw dopje, to be continued!
Niet meer sproeien op voorruit – dopje eraf geblazen?
- gose91
- 3rd Gear member
Heb je een foto van het dopje?
Vermoedelijk door hetzelfde heb ik sinds gisteren een brandschoon accudeksel, precies daar waar het T-stukje zit. Er komt ook wel voldoende uit de sproeier.
Ik mis alleen niks aan het T-stukje...
Vermoedelijk door hetzelfde heb ik sinds gisteren een brandschoon accudeksel, precies daar waar het T-stukje zit. Er komt ook wel voldoende uit de sproeier.
Ik mis alleen niks aan het T-stukje...
Astra F 1995 X1.6SZ | S40 2005 2.4i Momentum
V50 2008 2.4i Edition II Season Line
V50 2008 2.4i Edition II Season Line