Pagina 1 van 1

Eerbetoon van Volvo Cars aan medewerkers in nieuwe XC60 campagne

Geplaatst: 10.03.2016 - 11:03
door Walter
Volvo Cars brengt in de nieuwe campagne voor de populaire Volvo XC60 een eerbetoon aan zijn gevarieerde en almaar groeiende personeelsbestand. In Nederland gaat deze campagne vandaag in premiere en is veelvuldig als onder andere televisiecommercial van zestig seconden te zien.

De campagne is in de sfeer van het succesvolle ‘Made by Sweden’ thema dat Volvo Cars de afgelopen tijd heeft gebruikt. Maar deze keer is de hoofdrol niet voor sterren als voetballegende Zlatan Ibrahimović en popiconen Swedish House Maffia, Robyn en Avicii – de Zweedse autofabrikant heeft ervoor gekozen om zijn eigen helden in de spotlights te zetten: de medewerkers.

‘Diversiteit in verschillende persoonlijkheden op de werkvloer heeft vele voordelen. Verschillende benaderingen en kritisch denken zijn onmisbaar bij het ontwikkelen van nieuwe creaties. Kijk naar het grote succes van de prijswinnende XC90 en onze recordverkoop in 2015 en je snapt wat een enorme impact diversiteit bij Volvo heeft. Wij geloven dat een groot deel van ons aanhoudende succes te danken is aan diversiteit en aan wat wij de “Volvo spirit” noemen’, zegt Björn Annwall, Senior Vice President Marketing, Sales en Service bij Volvo Cars.

Made by Sweden
De kenmerkende mix van slimme functionaliteit, toonaangevende veiligheid en vooruitstrevend design die Volvo’s manier van premium auto’s maken weerspiegelt, is gebaseerd op Volvo’s strategie om producten te maken die mensen begrijpen, ondersteunen en hun leven makkelijker maken.

‘Ons personeelsbestand groeit jaarlijks met onze verkoop mee. Op dit moment dragen er bijna vijftig verschillende nationaliteiten bij aan het design, de marketing, verkoop en service van onze auto’s. Verscheidenheid draait niet alleen om leeftijd, geslacht, seksuele voorkeur of afkomst – het gaat om het benutten van de kennis, ervaring en persoonlijkheden van de mensen die bij ons komen werken. Wij geloven dat verschillen bijdragen aan het maken van betere producten’, besluit Björn Annwall.

In de nieuwe campagne zien we Volvo-medewerkers van verschillende achtergronden en functies door de hele Volvo-organisatie – van ontwerpers en ontwikkelaars tot fabrieksmedewerkers.

Uitzendscheme televisie, donderdag 10 maart 2016:
Dag Datum Tijd Zender Lengte Programma voor Programma na
do 10-3-2016 19:40 RTL8 60 tv makelaar (hh) tv makelaar (hh)
do 10-3-2016 19:45 NPO3 60 brugklas jan rijdt rond
do 10-3-2016 19:48 RTL4 60 rtl nieuws rtl weer
do 10-3-2016 19:52 NPO1 60 de wereld draait door nos journaal
do 10-3-2016 19:53 NPO2 60 de kennis van nu van alle tijden
do 10-3-2016 19:55 RTL7 60 uefa europa league live wedstrijd (hh) uefa europa league live wedstrijd (hh)
do 10-3-2016 19:56 Geographic 60 the incredible dr. pol 4 the incredible dr. pol 4
do 10-3-2016 19:59 Eurosport 60 news * news news snooker world grand prix lland
do 10-3-2016 20:01 Comedy 60 the daily show the daily show
do 10-3-2016 20:02 Fox Sp 2 60 europa league 2015-2:l16: 19:0 europa league 2015-2:l16: 19:0
do 10-3-2016 20:10 RTL5 60 galileo galileo
do 10-3-2016 20:15 Fox 60 the middle 2 the middle 2

Re: Eerbetoon van Volvo Cars aan medewerkers in nieuwe XC60 campagne

Geplaatst: 10.03.2016 - 11:03
door Walter
Hier staat een link naar de hele 4 minuten durende film

Re: Eerbetoon van Volvo Cars aan medewerkers in nieuwe XC60 campagne

Geplaatst: 10.03.2016 - 11:55
door Boreas
"Made by Sweden"

Re: Eerbetoon van Volvo Cars aan medewerkers in nieuwe XC60 campagne

Geplaatst: 10.03.2016 - 11:56
door Walter
nee, Made by People! Dus ook people uit weet-ik-het-allemaal-waar-vandaan. En dus ook Nederland, Corien Pompe.

Re: Eerbetoon van Volvo Cars aan medewerkers in nieuwe XC60 campagne

Geplaatst: 10.03.2016 - 12:00
door Ben
Mooi !

Re: Eerbetoon van Volvo Cars aan medewerkers in nieuwe XC60 campagne

Geplaatst: 10.03.2016 - 12:41
door Boreas
"Great minds don’t think alike":

Re: Eerbetoon van Volvo Cars aan medewerkers in nieuwe XC60 campagne

Geplaatst: 10.03.2016 - 13:05
door Walter
dat is inderdaad de lange versie!

Re: Eerbetoon van Volvo Cars aan medewerkers in nieuwe XC60 campagne

Geplaatst: 10.03.2016 - 13:06
door vol-vo
Sorry, maar ik vind dit een slaapverwekkend filmpje en ook nog slaapverwekkende muziek.

Re: Eerbetoon van Volvo Cars aan medewerkers in nieuwe XC60 campagne

Geplaatst: 10.03.2016 - 13:55
door casper
Boreas schreef: "Made by Sweden"
Walter schreef: nee, Made by People! Dus ook people uit weet-ik-het-allemaal-waar-vandaan. En dus ook Nederland, Corien Pompe.
De enige realiteit is (als het over de XC60 handelt):
- Designed by Sweden
- Made by Belgium

Al de rest is er met de haren bijgesleurd.

Re: Eerbetoon van Volvo Cars aan medewerkers in nieuwe XC60 campagne

Geplaatst: 10.03.2016 - 15:01
door m-kliko
Op 2:43 zie je de S90 nog in camouflagepakje, toch?