Beste forumleden , ff een lastig vraagje..
deur van een v70 kan niet meer van binnen en buiten open , het kabeltje is nog intact.. heb even de bekleding er een beetje opzij geduwd , dus zie alles binnen mee bewegen.
ik denk zelf dat het mechanisme is afgrbroken , dat haakje die omhoog geduwd moet worden als je de hendel bedient..
maar nu de hoofdvraag :p hoe is het nu mogelijk om de deur te openen.. bij de slot schroeven kom je niet bij, die zitten achter de stijl
v70 bestuurdskant van binnen en buiten niet open.
- maestro12
- 2nd Gear member
Heb net gekeken bij mijn v70, als je geluk hebt kun je, als je het raam helemaal naar beneden doet, met een haak tussen het raam en de binnenbekleding komen om daar aan het binnenwerk te trekken, als dat niet lukt wordt het volgens mij een heel moeilijk verhaal.
7700 pk en 300.000 nm genoeg?
-
- Starter
Thanks for de responds, maar daar zat het probleem niet in. Kabel was in orde. De haak in de deur werkte niet meer.
Binnenbekleding had ik eraf gekregen, autogarage heeft hem open gekregen.. moest een paar harde klappen op het slot aan de binnenkant geven voordat die dus openging..
Binnenbekleding had ik eraf gekregen, autogarage heeft hem open gekregen.. moest een paar harde klappen op het slot aan de binnenkant geven voordat die dus openging..