vreemde reclames

Hier post je over van alles wat je boeit en niets met auto's te maken heeft. Ook wel het OH topic genoemd.
Denk wel om de forum regels!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Msuidgeest
Geartronic member
Berichten: 21028
Lid geworden op: 23.06.2007 - 23:15
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Kent u dat? De Samsung Addwash. Kun je als de machine al een tijd gedraaid heeft nog vieze was toevoegen wat vervolgens ook schoon wordt. Dus heeft je wasmachine voor het eerste deel van de was te lang gedraaid: het hele wasprogramma had dan korter gekund.

Of die vreemde Renault-reclames? Is net sinds enkele weken de "Renaultwintercheck" afgelopen krijgen we nu weer de zomercheck. Zijn die auto's werkelijk zo slecht dat ze naast regulier onderhoud elke winter en elke zomer naar de garage moeten?

Super absorberende luiers is helemaal erg. Iets met blije baby's en slapende papa's en mama's ... Maar ondertussen heeft die baby niet in de gaten dat zijn luier vol zit en wordt dus nooit zindelijk. Ik ben 50 jaar terug grootgebracht met katoenen luiers, zeg maar theedoeken, en ik was vlot zindelijk. Maar tegenwoordig zijn de kinderen pas 4 of 5 eer ze begrijpen dat ze een volle luier hebben.

Reclame, het zou verboden moeten worden. Wat een onzin allemaal.

Mark


Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.

Arthur C. Clarke

Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/werken-bij-wouda/
Gebruikersavatar
JeroenSpock
7th Gear member
Berichten: 8465
Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
Locatie: Veendam
Contacteer:

Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst tv heb gekeken. Ook wel weer zonde van dat mooie plasmascherm
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Afbeelding Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 360.000 km - Vialle LPi
Gebruikersavatar
lint
Geartronic member
Berichten: 28366
Lid geworden op: 23.02.2007 - 00:12
Locatie: Ridderkerk

Reclame maken is een soort van toegestane oplichting maar als je zelf kritisch blijft komt het goed.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
V40 T3 Polar+ Sport 2019
BMW Z4 2007
Gebruikersavatar
mga1600
6th Gear member
Berichten: 2529
Lid geworden op: 01.12.2007 - 09:22
Locatie: nhn

Ja! Vaak erg irritant en in iedergeval storend!
Wij gebruiken daarom de time-lapse mogelijkheid van de ziggo-box vaak: we zetten het gewenste programma wel aan en meteen op
Pauze en gaan dan 30 -60 min. later pas kijken en spoelen de reclame door.
C40 Ultimate Twin
Gebruikersavatar
Rob M
5th Gear member
Berichten: 1694
Lid geworden op: 27.10.2007 - 15:18
Locatie: Westerwolde

Grappig, reclames zorgen ervoor dat deze site voor de gebruikers voordelig in de lucht blijft, dat radio, televisie en kranten niet schreeuwend duur zijn voor de eindgebruiker. En zorgen er onbewust voor dat men in een winkel toch dát bepaalde product koopt, dat er over de merk- of product naam wordt gesproken (Samsung - Renault) en onder aan de streep blijkt toch nog steeds dat reclames voor de fabrikant meer opleveren dan het kost.
Dus als reclames verboden zouden worden, moesten wij iedere maand een fors bedrag betalen om ieders avonturen hier te lezen, of om series, film of een reportage te zien of te lezen.
En wat Lint zegt, 'als je zelf kritisch blijft komt het goed' geldt voor veel meer zaken, maar ben ik het helemaal mee eens.

Ach, en reclames op bedrijfsvoertuigen (Top) zorgen ervoor dat mensen bellen om hun installatie te laten onderhouden, hoewel een Groningse Top medewerker eerder telefoon zal krijgen over zijn weggedrag... misschien toch maar verbieden die reclame!
Hartelijke groet,

Rob

Inmiddels Volvo nummer 11 Na een 240, 265, 460, 2×740, V40, V50, V40, V60 en een XC40 nu een V60 B3 Inscription, Pine Grey/Geventileerd nappaleder met massage in de kleur amber. En o.a. de packs: Park assist, Lighting, Lounge en hier en daar nog wat
Gebruikersavatar
Ben
Executive Member
Berichten: 40885
Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
Locatie: Even ten noorden van de Paltz
Contacteer:

Mark, je zeurt :P
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Gebruikersavatar
Msuidgeest
Geartronic member
Berichten: 21028
Lid geworden op: 23.06.2007 - 23:15
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Weet ik Ben. Met veel dingen ben ik niet zo goed, maar hierin ... 8-)
Mark


Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.

Arthur C. Clarke

Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/werken-bij-wouda/
Plaats reactie

Terug naar “Off Topic Algemeen”