Pagina 1 van 3
Volvo on call
Geplaatst: 15.11.2016 - 11:56
door Bean
Sind 2 weken in bezit van XC90 T8 R-type en zeer tevreden met prestaties. Alleen is de status van het opladen niet te volgen in volvo on call app, en dit is toch wel basic voor een hybride model. App al opnieuw geinstalleerd maar geen succes. Suggestsies welkom.
Re: Volvo on call
Geplaatst: 15.11.2016 - 11:59
door Ben
Topic verplaatst naar het juiste board voor dit onderwerp
Re: Volvo on call
Geplaatst: 15.11.2016 - 12:48
door RichieB
Dat lijkt me een storing tussen de auto, de VOC servers en de app op jouw telefoon. Daar ga je niet uitkomen zonder hulp van je dealer en Volvo in Sweden.
Re: Volvo on call
Geplaatst: 15.11.2016 - 16:26
door Jeroen
Viel mij ook al op, in de V60 PIH had ik het nog wel en nu bij de T8 helaas niet meer.
Re: Volvo on call
Geplaatst: 15.11.2016 - 17:07
door Paul
Wat stom!
Re: Volvo on call
Geplaatst: 15.11.2016 - 20:06
door NielsPHEV
wordt nog interessant als straks de sleutel ook via de telefoon en VOC kan....
Re: Volvo on call
Geplaatst: 15.11.2016 - 20:13
door OGA244
Vind je? Voc is best vaak uit de lucht
Re: Volvo on call
Geplaatst: 15.11.2016 - 20:18
door NielsPHEV
Precies
Re: Volvo on call
Geplaatst: 15.11.2016 - 22:28
door ufovolvo
Mis ik wat? Ik heb nu 3,5 maand een auto met Voc en heb niet één ervaring dat de service niet actief is.
Re: Volvo on call
Geplaatst: 18.11.2016 - 12:47
door Jeroen
Top, zojuist een update van de VoC app, nu helemaal geen info meer over de accu status.

Re: Volvo on call
Geplaatst: 18.11.2016 - 13:18
door mga1600
Net verbruik trouwens: 6.6 L/100 km!
Re: Volvo on call
Geplaatst: 18.11.2016 - 14:56
door ssdroog
Jeroen schreef:Top, zojuist een update van de VoC app, nu helemaal geen info meer over de accu status.
89% toch?

Re: Volvo on call
Geplaatst: 18.11.2016 - 15:26
door RichieB
Deze info staat bij mij behalve onder het Dashboard kopje ook onder Battery. Die staat bij mij tussen Doors and Locks en Car Locator in het VOC menu. Heb jij de pagina Battery ook niet meer?
Re: Volvo on call
Geplaatst: 18.11.2016 - 15:45
door Jeroen
Nope, staat er niet bij.
Er is in de hele app geen info over de accu status meer te vinden?
Re: Volvo on call
Geplaatst: 18.11.2016 - 16:42
door RichieB
Dan maar even klagen bij je dealert.
Re: Volvo on call
Geplaatst: 18.11.2016 - 17:34
door Jeroen
Heb Volvo Nederland via Facebook maar gevraagd om hier wat mee te doen.
Re: Volvo on call
Geplaatst: 18.11.2016 - 19:49
door rsnhakan
App verwijderen en opnieuw installeren. Hier geen problemen met de nieuwste update.
Re: Volvo on call
Geplaatst: 19.11.2016 - 07:41
door Jeroen
Dat maakt niet uit, is een XC90 T8 dingetje.
Volvo NL is er mee aan de slag.
Re: Volvo on call
Geplaatst: 22.11.2016 - 15:16
door Jeroen
Een wel erg apart antwoord gekregen zojuist via Facebook:
We hebben het kunnen navragen, Jeroen. Er is voor de XC90 T8 in het geheel geen functie op de accu-status te bekijken. Mocht je in het vervolg meer vragen hebben, dan staan we graag weer voor je klaar. Je kunt ook altijd bij je Volvo-dealer terecht.
Oftewel, via de app kun je niet meer de status van de accu raadplegen.
Heb ook het idee dat het antwoord uit Zweden kwam en via google translatie is vertaald? Zin loopt niet echt lekker.
Re: Volvo on call
Geplaatst: 22.11.2016 - 15:52
door RichieB
Heeft het nooit gekund dan? Ik kreeg de indruk dat de accu info in een vorige versie van de app wel zichtbaar was?