Terugroepactie 1.6 motor

Techniek die meerdere modellen betreft. Alles wat niet persé modelgebonden is. Ga voor vragen over jouw model naar een van de modellenrubrieken!
Gebruikersavatar
Denief
2nd Gear member
Berichten: 187
Lid geworden op: 05.06.2012 - 13:13
Locatie: Sint-Genesius-Rode
Contacteer:

Mijn T3 gaat op 22/12 binnen en ze voorzien 3u werk.
Benieuwd wat er aan de hand is.
Swedish Designer Drugs…
Volvo V40 / T3 / Electric Silver / Momentum / Motion Pack / Taranis (zomer) & Segomo (winter) velgen / Led dagrijverlichting / …
Gebruikersavatar
lancer
6th Gear member
Berichten: 3109
Lid geworden op: 31.05.2006 - 17:06

Ah kijk... daar heb ik veel last mee gehad. Daarmee heb ik een aantal keer zonder koelvloeistof gestaan. Daar is hij diverse keren voor terug geweest, maar de dealer kon het lek niet vinden (koud onder druk was alles dicht). Vloeistof verliezen ging overigens wel langzaam, maar als het niveau in het bankje zakt ga je er toch niet prettig mee op vakantie. (En, omdat het langzaam ging, mocht de dealer het van Volvo en de lease maatschappij niet onderzoeken).

Ben we blij voor de nieuwe eigenaren van die auto. Met deze terugroepactie erbij hebben ze werkelijk een perfecte S60.
Godtoh
3rd Gear member
Berichten: 284
Lid geworden op: 24.03.2015 - 14:24
Locatie: Arnhem

Is de uitlaatzijde neem ik aan?
Apox
2nd Gear member
Berichten: 248
Lid geworden op: 06.09.2016 - 12:51

Heb er een paar gehad waar een deel van de moeren niet vast zaten en lekte langs pakking. Dus weer perfect dat ze proberen alles op voorhand aan te pakken.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
CHRISITO
4th Gear member
Berichten: 689
Lid geworden op: 23.09.2013 - 11:30

Zijn dit oude ford pakkingen?
CHRISITO
4th Gear member
Berichten: 689
Lid geworden op: 23.09.2013 - 11:30

De mijne is gedaan vorige week vrijdag. Warmt precies sneller op nu.
Plaats reactie

Terug naar “Techniek overig”