Pagina 1 van 1
On-Call pincode?
Geplaatst: 28.11.2016 - 13:52
door nf98
Ik heb mijn V70 net gekregen (gebruikt) maar daar zit geen on-call pin bij.
Kan ik die zo bij de dealer aanvragen? Kost dat nog wat?
Re: On-Call pincode?
Geplaatst: 28.11.2016 - 17:40
door rsnhakan
Ja, kun je bij de dealer aanvragen. Kosten? Denk geen!
Re: On-Call pincode?
Geplaatst: 28.11.2016 - 18:23
door mga1600
De dealer had je eigenlijk bij aflevering moeten aanmelden en een pincode moeten doorgeven. Bij een nieuwe auto wordt VOC 3 jaar gratis aangeboden, en het is volgens mij gratis overdraagbaar bij verkoop. Verlenging na 3 jaar kost wel geld, ik meen ongeveer 100 euro per jaar.
Re: On-Call pincode?
Geplaatst: 28.11.2016 - 19:47
door Paul
Ja en zo geestig bij mijn Plugin zat er 4 jaar bij!
Re: On-Call pincode?
Geplaatst: 28.11.2016 - 20:14
door nf98
Dankzij OGA244 werkt alles prima nu!
Re: On-Call pincode?
Geplaatst: 28.11.2016 - 20:43
door Rob M
nf98 schreef:
Dankzij OGA244 werkt alles prima nu!
Kijk en daar is het forum ook voor. Top OGA244!
Re: On-Call pincode?
Geplaatst: 28.11.2016 - 21:08
door -KJ-
mga1600 schreef:
Verlenging na 3 jaar kost wel geld, ik meen ongeveer 100 euro per jaar.
Het verlengen kost iets meer dan 100 Euro per jaar:
Volvo On Call verlenging 3 mnd: €50,-
Volvo On Call verlenging 1 jaar: €150
Volvo On Call verlenging 2 jaar: €250,-
Re: On-Call pincode?
Geplaatst: 29.11.2016 - 08:11
door RichieB
Bij mij werkt hij al 3,5 jaar en ik heb nog niet hoeven te verlengen.
Re: On-Call pincode?
Geplaatst: 29.11.2016 - 08:26
door Paul
Wat een topper die OGA244!
Richie hier ook...
Re: On-Call pincode?
Geplaatst: 29.11.2016 - 12:26
door Rha007
Normaliter regeld de dealer dit bij aflevering, maar als je de auto niet bij een Volvo dealer hebt gekocht kan je dit makkelijk zelf regelen via de Volvo support site.
Mijn abbo verloopt ook in januari, maar zit nog te twijfelen of ik zal verlengen. Ik heb helaas geen standkachel en zie daardoor de toegevoegde waarde er nog niet van in. Aan de andere kant hoef je het voor de kosten ook weer niet te laten.
@Paul & Richie : hebben jullie iets gedaan met de software oid?
Vraag me tevens af wat er dan gebeurt mocht je een keer de sos functie moeten gebruiken.
Re: On-Call pincode?
Geplaatst: 29.11.2016 - 12:29
door m-kliko
Rha007 schreef:
Normaliter regeld de dealer dit bij aflevering, maar als je de auto niet bij een Volvo dealer hebt gekocht kan je dit makkelijk zelf regelen via de Volvo support site.
Mijn abbo verloopt ook in januari, maar zit nog te twijfelen of ik zal verlengen. Ik heb helaas geen standkachel en zie daardoor de toegevoegde waarde er nog niet van in. Aan de andere kant hoef je het voor de kosten ook weer niet te laten.
@Paul & Richie : hebben jullie iets gedaan met de software oid?
Vraag me tevens af wat er dan gebeurt mocht je een keer de sos functie moeten gebruiken.
SOS Functie is voor als je met pech langs staat of iets dergelijks.
Je krijgt dan de meldkamer van Volvo aan de lijn, die gaan je verder helpen met reparatie, slepen, afzetten door RWS of politie e.d..
Re: On-Call pincode?
Geplaatst: 29.11.2016 - 13:45
door Rha007
Ik bedoelde meer hoe men reageert als je abbo niet verlengd is. Zouden ze dan ijskoud zeggen "sorry mijnheer/mevrouw, we zien dat Uw abonnement niet verlengd is, dus we helpen U niet?"
Of is het abonnement puur en alleen gekoppeld aan de app en de daarbij behorende functies?
Re: On-Call pincode?
Geplaatst: 29.11.2016 - 14:10
door OGA244
Rha007 schreef:
Ik bedoelde meer hoe men reageert als je abbo niet verlengd is. Zouden ze dan ijskoud zeggen "sorry mijnheer/mevrouw, we zien dat Uw abonnement niet verlengd is, dus we helpen U niet?"
Of is het abonnement puur en alleen gekoppeld aan de app en de daarbij behorende functies?
men blijft hulp sturen in geval van een aanrijding maar er zijn geen additionele "butlerfaciliteiten" meer, zoals o.a. kachel aanzetten en openen/afsluiten
Re: On-Call pincode?
Geplaatst: 29.11.2016 - 16:48
door m-kliko
ah, op die manier. Ik had je vraag verkeerd begrepen, sorry.

Re: On-Call pincode?
Geplaatst: 30.11.2016 - 00:34
door Rha007
OGA244 schreef:
Rha007 schreef:
Ik bedoelde meer hoe men reageert als je abbo niet verlengd is. Zouden ze dan ijskoud zeggen "sorry mijnheer/mevrouw, we zien dat Uw abonnement niet verlengd is, dus we helpen U niet?"
Of is het abonnement puur en alleen gekoppeld aan de app en de daarbij behorende functies?
men blijft hulp sturen in geval van een aanrijding maar er zijn geen additionele "butlerfaciliteiten" meer, zoals o.a. kachel aanzetten en openen/afsluiten
Duidelijk en lijkt me eigenlijk niet meer dan logisch.
Re: On-Call pincode?
Geplaatst: 30.11.2016 - 00:35
door Rha007
m-kliko schreef:
ah, op die manier. Ik had je vraag verkeerd begrepen, sorry.
No worries