V50 parrot inbouwen

Dit is de rubriek voor de 30, 40 en 50 series vanaf bouwjaar 2004.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TheDutchTango
2nd Gear member
Berichten: 65
Lid geworden op: 15.11.2014 - 16:44
Locatie: Emmen

Hallo Iedereen,

Ik ben nieuw op dit gedeelte van het forum, ik rijd sinds kort een V50 2.0d uit 2005 en ben mij daar nu wijs in aan het maken.
Mijn vorige auto was een S70 en ben al wel wat bekender hier op het forum, erg fijne auto maar werd toch tijd voor wat anders.

De V50 bevalt mij prima, rijdt heerlijk en de wegligging is super, alleen de radio is back to the stoneage en dat bevalt mij helemaal niet.
In mijn S70 had ik een dubbel din pioneer systeem met navigatie ingebouwd, dit mis ik toch wel erg en vooral eigen muziek afspelen is iets wat ik altijd doe.
Nu heb ik nog een parrot asteroid mini set liggen die ik wel in kan bouwen zodat ik toch wat "eigen geluid" in de cabine heb en handsfree bellen.

Alleen nou had ik gister de radio eruit liggen (high performance systeem) en die blijkt niet op de boxen aangesloten, maar gaat via de versterker in de kofferbak.
Ik heb geen ervaring met het verwijderen van die kabels en weet niet precies hoe ik bij die versterker kan komen (heb hem al wel gevonden).
Heeft iemand ervaring met het inbouwen van een parrot via de kofferbak, ik denk dat ik een lange ISO kabel moet trekken naar voren maar hoe kan ik dat het beste doen?
Wat is de makkelijkste route om deze aan te leggen zodat ik het schermpje ergens bij de middelste ventilatie roosters uit krijg.

Ik moet ook nog een spiegel vervangen want deze is, door een fijne tegenligger, ook aan barrels en moet er een nieuwe op, kan dit zonder het deurpaneel te verwijderen of moet ik al die geweldige klipjes los halen met een bonetool?

Alvast bedankt voor jullie reactie!
Laatst gewijzigd door TheDutchTango op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sebastiaan84
4th Gear member
Berichten: 822
Lid geworden op: 08.06.2015 - 12:01
Locatie: Emmen
Contacteer:

Hey een mede Emmenaar, welkom.

Volgens mij, maar pin me er niet op vast, heeft VolvoTech complete aansluit sets voor de High Performance radio en parrots, ook icm een MMI voor je audio vanaf bijvoorbeeld telefoon naar auto.
Volvo V50 2.4i Geartronic summum MY05
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=68225

Past:

Volvo V40 D2 summum full options MY15
Toyota Avensis Wagon TA22 1.8i Terra Kouki '01
Toyota Corolla AE111 1.6i G6-R(ally) Zenki '99
Toyota Starlet EP81 1.3i Si Whiteline/Koni edition Zenki '91
Plaats reactie

Terug naar “De 30- 40 en 50 series vanaf MY 2004”