Volvo on call probleem route bij pure stand

Over Sensus, Sensus Connect, Sensus Connet Touch etc
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tqam
3rd Gear member
Berichten: 315
Lid geworden op: 10.11.2016 - 15:06

Ik ben het al een paar keer tegen gekomen.
Als ik in de hybride stand rij met mijn T8 kan ik via de VOC app zien:

1 hoe ik gereden ben van punt a naar b
2 het verbruik en snelheid.

Nu zet ik mijn auto in de pure stand en zie ik alleen punt A en punt B in de route.
Geen topsnelheid, verbruik of welke route tussen punt A en B

Voc kan mij geen antwoord geven

Hebben andere T8 rijders hier ook problemen mee ?

Ik doe er even 2 voorbeelden bij.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo XC90 T8 Inscription My 2018 2018 - Onyx Black Full Options Luchtvering, 21 inch, B & W, Dab+, Zwarte hemelbekleding, Keyless, Neerklapbare Hoofdsteunen, Getint glas, Boodschappentas houder, Massage stoelen en 21 inch (zelfde als de zomerwielen ) Winterbanden, Digitale TV, Media Server, Luxury en Scandivia line Blis 360 camera, Donkere Achterramen
Volvo XC90 T8 Inscription Onyx Black 2017 -2018
Volvo XC70 3.2 Summum Oyster Grey Pearl 2008 - 2016
Gebruikersavatar
Tqam
3rd Gear member
Berichten: 315
Lid geworden op: 10.11.2016 - 15:06

vandaag stond het er weer in, ik denk dat er een server probleem was bij VOC
Volvo XC90 T8 Inscription My 2018 2018 - Onyx Black Full Options Luchtvering, 21 inch, B & W, Dab+, Zwarte hemelbekleding, Keyless, Neerklapbare Hoofdsteunen, Getint glas, Boodschappentas houder, Massage stoelen en 21 inch (zelfde als de zomerwielen ) Winterbanden, Digitale TV, Media Server, Luxury en Scandivia line Blis 360 camera, Donkere Achterramen
Volvo XC90 T8 Inscription Onyx Black 2017 -2018
Volvo XC70 3.2 Summum Oyster Grey Pearl 2008 - 2016
Plaats reactie

Terug naar “Communicatie”