zoals in mijn geupdate voorsteltopic geschreven rij ik sinds kort mijn dagelijkse kilometers in een V60 D3 summum.
R-design wat in eerste instantie mijn zoektocht, maar vooral in NL is dat vaak de genoemde 'slak in een trainingspak' met weinig luxe, ofwel wel de R-looks maar niet de ballen
Echter, de achterkant van mijn V60 vind ik qua uitlaterij ronduit saai te noemen. Ik zou dus de move willen maken naar een R-design diffuser en dubbele uitlaat.
De diffuser is sowieso in Duitsland wel makkelijk te vinden, maar over de uitlaat heb ik nog wat vragen:
In onderstaand topic ging het ook over de 'ombouw' van al een dubbele naar R-design pijperij:
Topic: post.php?mode=reply&f=92&t=59337"e=1229621remmm schreef:
zelfs de uitlaat, zoek de verschillen
Ik heb qua uitlaat bij Marans een dubbele uitlaat gevonden, maar dan van een T3. Wat is het verschil tussen een diesel en een benzine uitlaat? Ik begreep namelijk al dat de complete uitlaat wisselen lastig kan zijn aangezien ie in 'een' stuk over de as naar voren loopt. Mijn intentie was dan ook om de bestaande t.h.v. de as door te flexen en dan met mof/flensstukken de achterste demper met 2 uiteinden eronden te hangen (bij mijn V70R ook gedaan). Kan ik dan gewoon een benzine-versie eronder knutselen?
Sierstukjes erop en klaar
Zijn er toevallig ook mensen die weten wat de kosten zijn als je de voorbumper vervangt voor R-design? En wat daar dan allemaal aangepast moet worden?
Mijn dank is groot