Pagina 1 van 1

RTI kaart ontbreekt

Geplaatst: 02.04.2017 - 13:56
door Georgius
Hallo,

Mijn RTI (XC60 2011) heeft plots het volgende probleem :

een scherm wordt getoond, maar de kaart ontbreekt
de GPS plaatsbepaling werkt
een bestemming invoeren gaat niet
een reset van het navigatiesysteem (via het menu) lost dit niet op
er wordt wel een kaart versie getoond (via het menu)
alles verloopt zeer traag.

Ik heb de indruk dat de kaartgegevens niet in het systeem geladen worden.

De wagen komt juist van de garage voor het jaarlijks onderhoud.

Dank bij voorbaat voor de feedback.

Re: RTI kaart ontbreekt

Geplaatst: 02.04.2017 - 19:52
door Carfreak
De dvd er al eens uit gehaald en opnieuw ingevoerd?

Re: RTI kaart ontbreekt

Geplaatst: 03.04.2017 - 20:46
door Georgius
Het probleem is opgelost. Een nieuwe navigatie software versie 1210 werd geladen. Waarom dit probleem zich voordeed blijft een vraagteken. Blijkbaar kan met deze software versie een nieuwe kaartversie geladen worden op basis van een USB stick. Het tijdrovende proces met DVDs is nu afgeschreven.

Voor Carfreak : met deze versie van het systeem moet er niet permanent met een DVD gewerkt worden, zoals voeger het geval was met mijn S60 (vorig model).

Re: RTI kaart ontbreekt

Geplaatst: 03.04.2017 - 21:26
door Carfreak
Ik twijfelde omdat er in 2011 volgens mij ook nog het dvd systeem werd geleverd.