Super service VolvoTech.EU
Geplaatst: 18.04.2017 - 10:01
Verleden week een Parrot interface (MMMi plus P2) (VT-01723) gekocht bij VolvoTech. Een kennis die er 'verstand' van had, zou hem inbouwen. Hij zou ook de Parrot MKi9100 leveren. Was geen probleem, omdat hij wel meer Parrots had ingebouwd. Gelukkig had ik de manual die bij Bob op de site staat gelezen en wist dus dat de versterker absoluut niet hoefde te worden gebruikt voor de doorverbinding. De man had ook gereedschap bij zich, wat je zelf op een kringloopwinkel kunt verzamelen. Na ruim een kwartier had ie ook mijn console nog niet los. Wilde perse het aircodeel van het radiodeel loskoppelen, terwijl je de volledige unit er in drie minuten (voor een prutser als ik) uit kunt hebben. Uiteindelijk hem gezegd er mee te stoppen, omdat ik er geen enkel vertrouwen in had en de boel maar weer vast moest maken. Na wat gemor heeft ie dat gedaan. De Parrot wilde hij niet los verkopen. Dan niet.
Bob gebeld en het toeval wilde dat er bij hem een klant was uitgevallen en hij om 14.00 uur tijd had voor de inbouw. Snel een MKi9100 gekocht en met gevaar voor snelheidsovertredingen naar Schiedam afgereisd. Omdat ik nog even langs de bank in Schiedam moest was ik er om ca 14.10 uur. Na een uurtje had Bob de zaak voor elkaar. En passant ook nog de bedrading van mijn Tomtom en het laadsnoer van mijn iPhone weggewerkt (Nee joh, geen moeite, de zaak ligt nu toch open. Ik frees er wel een gleufje in.) en het snoer van de microfoon voor de telefoon weggewerkt. Tussendoor nog een heerlijke Nespresso van zijn schattige dochter gekregen en een uurtje later reed ik als een heel tevreden klant weg. Klasse werk en geweldig om me nog even te helpen. Tijdens het werken door nog uitleg over van alles en nog wat. Sowieso leuk dat je mag blijven kijken bij de werkzaamheden. En weer een trucje (met een beetje glaskit) geleerd om te voorkomen dat schroeven van een schroevendraaier af vallen.
Moraal van het verhaal, ga naar de specialist en dat is Bob zeker. Hartelijk dank voor de geweldige service en ik heb van en naar Terschelling van mijn eigen muziek kunnen genieten.
Bob gebeld en het toeval wilde dat er bij hem een klant was uitgevallen en hij om 14.00 uur tijd had voor de inbouw. Snel een MKi9100 gekocht en met gevaar voor snelheidsovertredingen naar Schiedam afgereisd. Omdat ik nog even langs de bank in Schiedam moest was ik er om ca 14.10 uur. Na een uurtje had Bob de zaak voor elkaar. En passant ook nog de bedrading van mijn Tomtom en het laadsnoer van mijn iPhone weggewerkt (Nee joh, geen moeite, de zaak ligt nu toch open. Ik frees er wel een gleufje in.) en het snoer van de microfoon voor de telefoon weggewerkt. Tussendoor nog een heerlijke Nespresso van zijn schattige dochter gekregen en een uurtje later reed ik als een heel tevreden klant weg. Klasse werk en geweldig om me nog even te helpen. Tijdens het werken door nog uitleg over van alles en nog wat. Sowieso leuk dat je mag blijven kijken bij de werkzaamheden. En weer een trucje (met een beetje glaskit) geleerd om te voorkomen dat schroeven van een schroevendraaier af vallen.
Moraal van het verhaal, ga naar de specialist en dat is Bob zeker. Hartelijk dank voor de geweldige service en ik heb van en naar Terschelling van mijn eigen muziek kunnen genieten.