Goede schade (lak) hersteller Amsterdam/amstelveen?

Hier alles over de verzorging van de auto. Wassen, poetsen, zuigen, borstelen, kortom alles wat de auto mooier kan maken of houden.
Plaats reactie
Jan-v-S
2nd Gear member
Berichten: 77
Lid geworden op: 11.07.2016 - 12:15

Heb ik de storingscodes opgelost, heeft een of andere $@$%!!# een hele diepe kras in de motorkap gezet. Door de laklaag heen. Ik ben bang dat dit spuiten wordt om het echt goed te krijgen, maar wellicht is er met spotrepair het nodige te behalen? Hoeft niet onzichtbaar weg, maar dit is niet om aan te zien :'(

Heeft iemand goede ervaringen met lak herstel in de omgeving Amsterdam/Amstelveen? Driven2shine is voor mij helaas iets te ver weg voor iets als dit.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
lint
Geartronic member
Berichten: 27647
Lid geworden op: 23.02.2007 - 00:12
Locatie: Ridderkerk

Ik vrees dat voor spotrepair de kras te diep en te lang is. Het loont zeker de moeite om bij een aantal autoschadebedrijven/spuiters een offerte op te vragen, daar zit vaak wel een behoorlijk verschil tussen.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
V40 T3 Polar+ Sport 2019
BMW Z4 2007
Gebruikersavatar
V70/2.4D/2003
8th Gear member
Berichten: 16544
Lid geworden op: 03.12.2009 - 11:03
Locatie: Noord-Groningen

Die kras is uitstekend te vullen en dus te repareren zonder dat de hele kap of kop gespoten hoeft te worden. Maar de meeste spuiters vinden het makkelijker om de hele kap te spuiten en dus is het aan jou wat je wil. Even wat prijzen vergelijken of contacten met een dealer en vragen waar die laten spuiten.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Jan-v-S
2nd Gear member
Berichten: 77
Lid geworden op: 11.07.2016 - 12:15

Dealer (Bangarage) werkt met Drenth, die zit daar om de hoek maar ken ik zelf niet. Ik lees ook wel wat horrorverhalen van schadeherstel via de dealer (niet over Bangrage / Drenth hoor), dus wil liefst ervaringen :)
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging”