S80 3.2 AWD Aut. Na 100K km-noodzakelijke vervanging onderdelen?
Geplaatst: 01.08.2017 - 14:45
Beste Forumleden,
Wie kan mij informeren over het volgende. Mijn Saab 9.5 Aero 2003 is na 200K km ter ziele, tenminste reparatie wordt te kostbaar en wat volgt er nog meer?
Daarom is het tijd om afscheid van Saab te nemen maar niet van de Zweedse degelijkheid, het comfort en veiligheid.
Ga morgen hier (Zwitserland) kijken naar een S80 Aut. uit 2007 met 108,000 km op de teller.
Nu is mij verteld dat na 100K km, vervanging van de Distributieriem absoluut essentieel is.
Klopt dit en heet zo'n ding een Steuerkette op zijn Duits?
Hoeveel kost zo'n ingreep ervan uitgaande dat de arbeidskosten hier 2x zo hoog zijn als in NL?
Bij voorbaat dank!
Mvrg
Frits
Wie kan mij informeren over het volgende. Mijn Saab 9.5 Aero 2003 is na 200K km ter ziele, tenminste reparatie wordt te kostbaar en wat volgt er nog meer?
Daarom is het tijd om afscheid van Saab te nemen maar niet van de Zweedse degelijkheid, het comfort en veiligheid.
Ga morgen hier (Zwitserland) kijken naar een S80 Aut. uit 2007 met 108,000 km op de teller.
Nu is mij verteld dat na 100K km, vervanging van de Distributieriem absoluut essentieel is.
Klopt dit en heet zo'n ding een Steuerkette op zijn Duits?
Hoeveel kost zo'n ingreep ervan uitgaande dat de arbeidskosten hier 2x zo hoog zijn als in NL?
Bij voorbaat dank!
Mvrg
Frits