Pagina 1 van 1
Garantie voorbij en dealer stopt samenwerking?
Geplaatst: 18.09.2017 - 17:58
door quijas
Hallo allemaal,
2 jaar geleden mooi V60 Twin Engine Special Edition gekocht, maar vanaf begin problemen met laden.
Nu 2 jaar verder en garantie voorbij.
Volvo Nederland verzocht wat hiermee te doen en dit is de reactie:
Ik begrijp dat het vervelend is geweest dat er storingen zijn geweest in uw Volvo, echter ben ik er van overtuigd dat uw Volvo na alle toewijding van de dealer volledig betrouwbaar inzetbaar is.
Onze Volvo dealer heeft alle mogelijke inspanning verricht om uw Volvo technisch volledig in orde te maken en u tevreden te stellen.
Helaas is het niet mogelijk gebleken om dit te realiseren en heeft de dealer besloten de relatie te beëindigen.
Hoewel wij dit betreuren respecteren wij deze beslissing.
Met vriendelijke groet, kind regards,
Volvo Car Nederland
MODS EDIT naam verwijderd
Re: Garantie voorbij en dealer stopt samenwerking?
Geplaatst: 18.09.2017 - 18:17
door lint
Dat is een minder plezierig bericht van Volvo Nederland. Heeft de dealer ook zelf aangegeven de relatie te willen beëindigen?
Re: Garantie voorbij en dealer stopt samenwerking?
Geplaatst: 18.09.2017 - 19:46
door diesel01
Tjonge, best wel arrogant.
Groot dealerbedrijf en een importeur die het ook niet begrijpt.
Ongetwijfeld dat Mercedes-Benz dat beter kan met een C350E T.....
Meneer VCNL weet hoe hij klanten naar de concurrent moet krijgen, het is ook een manier om aan te geven dat je een product heeft gekocht dat ruk is.
1 zo'n mailtje naar mij en het zou mijn laatste Volvo zijn 18 jaar.
MODS EDIT; naam
Re: Garantie voorbij en dealer stopt samenwerking?
Geplaatst: 18.09.2017 - 19:54
door V70/2.4D/2003
Ik lees volstrekt onvoldoende inhoudelijke informatie om hier zinnig op te kunnen reageren. Er gaat kennelijk een heel verhaal aan vooraf met dit als uiteindelijk resultaat. Een dergelijke casus diende zich vorige week aan, aangebracht door ene EvdPol. Mogelijk dat TS uitgebreid en zo objectief mogelijk zijn verhaal wil delen?
Re: Garantie voorbij en dealer stopt samenwerking?
Geplaatst: 18.09.2017 - 19:55
door Gouwe
Ik vermoed dat we 99,9% van het verhaal hier niet hebben kunnen lezen. Ik lees dat het niet gelukt is om de TS tevreden te stellen en daar zal wel de angel van het probleem liggen gok ik. Je maakt mij niet wijs dat een dealer en/of importeur zich zomaar er vanaf maken.
Re: Garantie voorbij en dealer stopt samenwerking?
Geplaatst: 18.09.2017 - 19:59
door V70/2.4D/2003
Gouwe schreef:
Ik vermoed dat we 99,9% van het verhaal hier niet hebben kunnen lezen. Ik lees dat het niet gelukt is om de TS tevreden te stellen en daar zal wel de angel van het probleem liggen gok ik. Je maakt mij niet wijs dat een dealer en/of importeur zich zomaar er vanaf maken.
Dat bedoel ik, +1

Re: Garantie voorbij en dealer stopt samenwerking?
Geplaatst: 18.09.2017 - 20:03
door Almerev70
Idd. Als het echt zo simpel was is er nog een rechterlijke molen die je kan inschakelen.
Alleen mis ik hier, zoals een aantal personen al schrijven, de rest van het verhaal.
Er is nog een kant van het verhaal waar wij in spanning op wachten.....
Verder zou ik zeggen een beetje een zinloos gestart topic.... of is dat té?
Re: Garantie voorbij en dealer stopt samenwerking?
Geplaatst: 18.09.2017 - 20:19
door V70/2.4D/2003
Neuh....,Zo zou je het ook kunnen stellen, tenzij "die ganse Geschigte" beschreven gaat worden.
Re: Garantie voorbij en dealer stopt samenwerking?
Geplaatst: 18.09.2017 - 20:25
door Msuidgeest
Dus ... dealer, komt u maar met uw verhaal.
MODS EDIT; naam
Re: Garantie voorbij en dealer stopt samenwerking?
Geplaatst: 18.09.2017 - 20:25
door diesel01
Ik ben er natuurlijk even vanuit gegaan dat de klant (resp) TS ter goede trouw is.
Maw hij heeft een auto gekocht die nooit goed is geweest en dat de dealer na 2 jaar denkt "ongezien een dikke vinger, tot ziens.
Mocht het anders zijn dan zou het TS sieren om dat ook te vertellen.
Re: Garantie voorbij en dealer stopt samenwerking?
Geplaatst: 18.09.2017 - 20:44
door Ben
Mods break
Dit forum is niet bedoeld als een consumentenprogramma, klaaglijn of hoe je het wilt noemen.
Wanneer je een conflict hebt met een leverancier vecht je dat rechtstreeks uit met die leverancier en niet op een forum.
Klagen kan bij de instanties die daar voor zijn en desnoods de rechter.
Topic gesloten.