sVolvo S40 2.4 MS Motorrevisie
Geplaatst: 14.02.2018 - 09:35
Mijn Volvo heeft gisteren een slechte uitslag gekregen na een compressietest.
De 4e cilinder heeft veel minder druk dan de overige 5 (herstel, de overige 4, hij heeft in totaal 5 cilinders!)
Het vermoeden bestaat dat er een klep verbrand is.
Nu ben ik absoluut geen autokenner of sleutelfanaat, dus ik zou graag mensen willen spreken die hier ervaring mee hebben en/of mij kunnen voorzien van goed advies.
Even wat info:
Het is een handgeschakelde benzine auto met een 2.4 140pk motor.
Hij heeft momenteel ca 250.000 km gelopen
Een net geplaatste nieuwe bougie bij de 4e cilinder schijnt door warmtewerking reeds geknapt te zijn, deze is wederom vervangen.
Hij houdt momenteel in bij gas geven, hij begint dan te bokken.
Verder is de auto in geode conditie.
Mijn vragen:
Is het raadzaam dit te laten repareren?
Waar kan ik het beste terecht.
Kennen de mensen hier een goed en betrouwbaar adres.
Hoe lang zal zoiets duren?
Mvg,
HarryNaccy
De 4e cilinder heeft veel minder druk dan de overige 5 (herstel, de overige 4, hij heeft in totaal 5 cilinders!)
Het vermoeden bestaat dat er een klep verbrand is.
Nu ben ik absoluut geen autokenner of sleutelfanaat, dus ik zou graag mensen willen spreken die hier ervaring mee hebben en/of mij kunnen voorzien van goed advies.
Even wat info:
Het is een handgeschakelde benzine auto met een 2.4 140pk motor.
Hij heeft momenteel ca 250.000 km gelopen
Een net geplaatste nieuwe bougie bij de 4e cilinder schijnt door warmtewerking reeds geknapt te zijn, deze is wederom vervangen.
Hij houdt momenteel in bij gas geven, hij begint dan te bokken.
Verder is de auto in geode conditie.
Mijn vragen:
Is het raadzaam dit te laten repareren?
Waar kan ik het beste terecht.
Kennen de mensen hier een goed en betrouwbaar adres.
Hoe lang zal zoiets duren?
Mvg,
HarryNaccy