Voorstellen en vraag!

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
Warren
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 30.04.2018 - 15:06

Dag fijne mensen!

Eerst even voorstellen, dat is wel zo netjes! Ik ben Elmer en woon in Barneveld. Uiteraard bezit ik een Volvo en heb jullie tips&tricks al vaak toe kunnen passen. Via google kom je toch snel op dit forum uit :D . Daarnaast is mijn schoonvader een fervent Volvo liefhebber en zit hier ook regelmatig. Toch een account aangemaakt, omdat ik wat hulp nodig heb. Ik hoop op jullie goodwill!

Onlangs hebben wij onze tweede Volvo s40 aangeschaft, een automaat uit '99. Erg blij mee, rijd super! Echter is een drietal weken geleden mijn vrouw de sleutel verloren, vermoedelijk in de buurt. Opzich hebben we een reservesleutel en bijmaken is ook niet zo'n probleem, zij het niet dat ik drie van mijn vier boxjes kwijt ben en mijn gps systeem. Wat betreft dat laatste nooit in de auto laten liggen natuurlijk, maar goed.. :-| .

Nu is mijn vraag of er iemand nog auto-onderdelen heeft, met name sloten. Je snapt dat ik die graag wil laten vervangen. Uiteraard kan een boxensetje ook geen kwijt, maar dat heeft minder haast. Ik heb al even gekeken bij de sloop en kan daar ook terecht. Maar wellicht is er hier iemand die zijn auto naar de sloop brengt of iemand weet die me dit voor een klein bedragje laat overnemen.

Ben benieuwd!

Hoor graag en alvast bedankt voor alle hulp!
Helga-v40
1st Gear member
Berichten: 24
Lid geworden op: 22.02.2023 - 06:39
Locatie: Arnhem

Hoi Warren,
het boxje waar jij het over hebt is dat de bediening van de centrale deurvergrendeling ?
het heeft geen nut om dat soort onderdelen uit te wisselen want dan start je auto dus niet meer ik had dat zelfde probleem en dacht het ook zo op te lossen.
maar het blijkt dat je een nieuwe sleutel met centrale deur vergrendeling of alleen dat boxje afhankelijk van versie en bouwjaar nieuw moet kopen en die inlezen door programmeren bij een volvo dealer helaas .
kosten hiervoor is ongeveer 280,00 euro ex inleren en lezen van de software dus ik was 500,00 euro kwijt voor dit alles
is inmiddels opgelost
Gebruikersavatar
Henry82
5th Gear member
Berichten: 1357
Lid geworden op: 07.06.2009 - 22:10

Ik vermoed dat er bij een inbraak met de verloren sleutel de boxen van de radio zijn gestolen als ik het zo lees.

Maar wie weet krijgen we nog antwoord, al is het 5 jaar geleden dat Warren zijn eerste en enige berichtje schreef hier ;)
2023 S60 B4 Ultimate Dark
Life is what happens while you're busy making other plans
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”